miercuri, 1 aprilie 2009

Păcăleală

Azi e 1 aprilie, deci e musai să fii păcălit. Sau măcar să păcăleşti. Dar eu nu am păţit-o pe prima, iar pe a doua nu îmi place să o fac. Departe de mine ideea că nu-mi plac glumele, însă cele care se fac în ziua asta au o tendinţă mai mult decât evidentă spre prostie. Adică aşa e la noi, dacă tot avem o zi în care îi putem "minţi" pe ceilalţi, de ce să nu exagerăm şi să batem aşa puţin joc de ei? Că doar apoi putem spune sarcastic: "Scuze, era o păcăleală de 1 aprilie! :D" Aşa că, dacă aveaţi vreo intenţie cu mine azi, mai bine lăsaţi-vă de meserie! :P

P.S.: În sfârşit, am reuşit să merg la beci...Cred că el îmi va lipsi cel mai mult din toamnă. :x

3 comentarii:

Essences spunea...

oricine poate fi pacalit :D

Ioana C. spunea...

eu sunt foarte greu de pacalit iar cat despre a pacali..uneori n-am energia necesara ...

Irina - Andreea spunea...

^Inka: in ciuda acestui post, tot am fost :))

^Ioana: nici eu nu am ;))

 
Filme Online Seriale Online