vineri, 24 aprilie 2009

Prietenelor mele...

Nu ştiu ce se întâmplă în seara asta, dar toată lumea din jurul meu e nefericită... iar psihologul din mine nu reuşeşte deloc să amelioreze situaţia. Mă doare că suferiţi, mă doare să văd că sunteţi triste şi că eu nu pot face nimic. Pentru că aţi fost cu mine când am avut şi eu nevoie la rândul meu...

Sis...o să încep cu tine, pentru că tu eşti cel mai departe...fizic. Ştii că aş vrea să fiu lângă tine, să te îmbrăţişez atunci când ai nevoie de mine şi să găsim împreună o soluţie pentru cauza ta încă nepierdută. Şi totuşi, să nu uităm că unele torturi sunt mai bune fără cireaşă. :D

Jully...prin ce treci tu acum, am trecut şi eu cândva. Ştiu prea bine cum e să nu primeşti ceea ce oferi şi cum e să-şi bată joc cineva de sentimentele tale cele mai profunde şi sincere. Nu pot să te sfătuiesc să renunţi, poate că totuşi încă mai e ceva de salvat...Pentru tot ce a fost şi va mai fi!

Sury...sincer îţi spun că mă doare sufletul numai când citesc ce îmi povesteşti...cred că dacă îmi ziceai toate lucrurile astea faţă în faţă, aş fi plâns alături de tine. Dar te rog, adună-ţi forţele şi fă ce e mai bine pentru tine. Fii puternică, aşa cum erai tu odată şi cum m-ai învăţat şi pe mine să fiu. dacă eu am putut, vei putea şi tu!



Vă iubesc mult şi sunt alături de voi...Să nu uitaţi asta!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Off sis de ar fi asa usor...:-<

Jully spunea...

>:D< mc mult Irina... chiar sinteam nevoia sa simt k mai e cnva cu mn k park toti is impotriva mea...
Multumesc pt cuvinte, sa stii ca imi dau putere... si nu-ti fa griji.. ai sa fi un psiholog foarte bun >:D<:*

Irina - Andreea spunea...

^Praji: stiu ca nu e usor...dar trebuie sa mergi inainte si sa speri pana in ultima clipa >:D<

^Jully: ma bucur daca te-am facut sa te simti macar putin mai bine, chiar mi-am dorit sa fac ceva. >:D<

Mihaela Chelaru spunea...

Frumos gestul tau, felicitari!un adevarat prieten :)

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela: macar atat puteam face :(

Essences spunea...

Toate se vor rezolva de la sine..o sa vedeti.

Irina - Andreea spunea...

^Inka: sper si eu sa se rezolve cumva...ca nu-mi place sa le mai vad asa :|

CAZACU GHEORGHE spunea...

O ce minunat , si placut ca ati iubesti , prietenii. LOGIC.

Dar Prietenii Trebuie Iubiti La Timpul in Care Este Nevoe!

Prietenul La nevoe se Cunoaste.
Irina ma impresionat Blogul dvs.

Bravo , Bravo , si ma incanta ca sunteti Din Husi Orasul Meu De Ospitalitate , Unde Am Terminat seminariu , in Episcopia Husilor.
Doamne Ajuta!.

 
Filme Online Seriale Online