luni, 6 aprilie 2009

Mi-e dor de mare...

[Marea te spală... / Şi eşti sărat, nu? Te spală şi te sărează]

Daţi play între timp :)




Şi ce mai adevăr!
Cât de frumos e să priveşti în gol abisul
plajelor cuprinse de-un freamăt continuu...
S-auzi pescăruşii cum te strigă leneşi,
Mişcându-şi cu greu aripile neostenite.
Mirosi adânc mireasma mării de cleştar,
Şi ea te-mbie fără-ncetare, te-atrage,
te seduce şi te primeşte-n ea.
Şi fără să se sature de-a lumii perindare,
Ne tratează pe toţi în mod egal.
Nu-i om trist sau om vesel cel ce-i călcă pragul fără de hotar...
E doar un om ce iubeşte; iubeşte viaţa, iubeşte deopotrivă visarea
Se teme că viaţa-i prea scurtă să mori între patru pereţi
Şi vine la tine, o mare, măcar tu să nu-l părăseşti!

(*)

Şi eu sunt un om...Şi mie mi-e dor de valurile tale calde,
De braţele tale spumegânde
Mi-e dor să-ţi simt din nou efervescenţa,
Să mă simt o picătură-ntr-un ocean.

Mi-e dor de mare, căci m-a spălat de tot,
Mi-e dor de valurile simţite, deşi nu ştiam să-not.
Vreau să mai sper că soarele va răsări încă o dată numai pentru mine
Sau pentru noi...
Dar cât de bine sună NOI, când auzi ecoul dintre stabilopozii goi...


15 comentarii:

Anonim spunea...

Vai sistar esti nebuna tuuu:x:x superba poezia:> >:D<

Irina - Andreea spunea...

hai sistar, nu ma fa sa rosesc :"> >:D<

ella spunea...

Ai fost la mare intre timp si nu stiu eu?Frumoasa poezie!:*:*

Irina - Andreea spunea...

^Ella: cu siguranta ca ai fi aflat prima daca ma duceam :) poza e de asta vara :*

Vick spunea...

:(( VREAU LA MARE!!! Mai ales ca am gasit si locul perfect, o mica oaza de liniste pentru care nici nu trebuie macar sa treci granita. Dar mai e pana la vara :(

Irina - Andreea spunea...

^Vick: si eu vreau, dar mai trebuie sa asteptam putin :(

Vick spunea...

mda, doua luni - give or take...
Da si cand vine trei saptamani nu ma misc de langa apa :D

Irina - Andreea spunea...

^Vick: as vrea si eu sa fiu asa de norocoasa :( dar eu daca o sa prind 3 zile tot e bun :| ca am bac-ul anul asta, inscrierea la facultate etc. macar prin august poate voi recupera :D

Vick spunea...

Stiu cum e cu bacu si admiterea, ofer suport moral zilnic :D. Multa bafta si stai linistita ca nu e dracu asa de negru.

PS: m-am mutat pe cuochiilargdeschisi.blogspot.com/

Cristina spunea...

absolut superb:X:X:X:X si mie mie dor de mare si de tot ce e legat de aceasta....este locul unde pot sa visez cat vreau si daca spun ceva pe malul marii cand sunt singura mazgalind usor cu degetul in nisip,valurile vor curata orice secret si va fi acolo pastrat pe veci....8->

Irina - Andreea spunea...

^Vick: e bine ca ai experienta :D o sa modific si eu la blogroll :)

^Cristina: asa e, marea niciodata nu ne va trada :x

George Colang spunea...

frumoasa poezia. felicitari!:)

Irina - Andreea spunea...

^Offshore: multumesc, ma bucur ca ti-a placut! :) si te mai astept pe blog :D

Essences spunea...

vad ca iti place super mult marea. Foarte tare :D
ma bucur

Irina - Andreea spunea...

^Inka: da, ti-am mai zis eu :) sea addicted :x

 
Filme Online Seriale Online