miercuri, 8 aprilie 2009

Unică

Daaa, se pare că într-adevăr sunt Unică! Şi nu pentru că aşa zic eu sau a zis atlcineva, ci pentru că asta mi-a ieşit pe site-ul My Heritage (mersi Inka pentru că mi l-ai reamintit :D). Mai exact este vorba despre un site unde ai posibilitatea de a-ţi face un arbore genealogic şi de a uploada o poză cu tine pentru a afla cu ce vedetă din străinătate semeni.

Aşadar, la prima încercare de poză, mi-a ieşit asta:



Mai încerc şi vă anunţ. Poate până la urmă nu-s chiar aşa de unică precum s-ar crede, nu? =))

LATER EDIT: Se pare că aveam dreptate şi pană la urmă mi-am găsit "sosiile":


6 comentarii:

Essences spunea...

Cu Delta mi se pare ca semeni cel mai mult :x

Irina - Andreea spunea...

^Inka: totul depinde si de poza :)) ca in unele chiar ca nu seman cu nimeni :P

Essences spunea...

eu am bagat mai multe poze cu mine si imi arata aproximativ aceleasi vedete :D

Mihaela Chelaru spunea...

m-ai facut si pe mine curios, acum bag o poza :D

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela: chiar sunt curioasa de rezultat :)

Essences spunea...

si eu

 
Filme Online Seriale Online