duminică, 26 aprilie 2009

Noua generaţie Mass


Am mai vorbit eu într-un post despre subiectul ăsta, însă acum readuc tema în prim plan. Deşi din fericire am scăpat cât de cât de cei care aveau obiceiul ăsta prost de a trimite mesaje de genul pe Messenger, pot să zic că am descoperit cu stupoare că sunt şi oameni care practică trimiterea de mass-uri şi pe telefon.

Bine că le-a dat Dumnezeu sute şi mii de sms-uri, că să mă streseze pe mine şi pe alţii. Adică fix de asta nu puteam eu să dorm liniştită la noapte, dacă nu îmi zicea că de nu dau mai departe, nush ce se întâmplă cu iubirea mea/ mama/ orice respiră şi se mişcă etc. Deci serios acum, mai bine aţi folosi mesajele alea la ceva constructiv; când simţiţi nevoia de a butona, luaţi telefonul şi scrieţi nişte comentarii pe la română, un eseu ceva la latină, că de ăla nu mă supăr dacă îmi trimiteţi şi mie.

Şi încă ceva apropo de telefon şi de reţeaua cu chestii gratis (uite de asta am ezitat eu când am renunţat la Vodafone!). Acelaşi principiu se aplică şi la minutele mocca: folosiţi-le să sunaţi persoana iubită/ prietenii cu care v-aţi jucat în spatele blocului/ rudele pe care nu le-aţi mai văzut de anul trecut sau pe oricine altceva vreţi voi, dar NU mai sunaţi la întâmplare sau şi mai rău, cu număr necunoscut. Zic asta pentru că e a doua oară când mi se întâmplă să primesc telefoane cretine de genul; şi măcar dacă şi-ar declara "iubirea", la fel cum a făcut tipul ăsta, dar idiotul/a de aseară mi-a pus să ascult muzică. Tare frumos din partea ta, dar serios că nu trebuia să te deranjezi! Aa, şi dacă să zic că ieri se plictisea omul nostru, atunci în seara de Înviere ce naiba mai avea? I-a rămas cumva cozonacul în gât şi nu mai putea vorbi, nu? ;;) De aia mi-a pus muzica lui de 2 lei =))

P.S.: Îmi cer scuze pentru tonul acid, nu mă caracterizează decât în situaţii pe care le provoacă persoane de genul acestora. Şi nu ştiu de ce, dar sunt convinsă că cel ce face asta, îmi citeşte frecvent blogul şi poate, în nesimţirea lui, o să îşi dea seama că totuşi îşi poate folosi materia cenuşie şi în alte scopuri. Aa, şi nu în ultimul rând, mă ajută şi pe mine să mă simt mai bine dacă îi adresez vreo câteva vorbe.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Asa sis!Inveti multe de la mine :)) oricum,poate se simte persoana respectiva...8-|

Irina - Andreea spunea...

^Praji: asta sper si eu, desi nu prea cred ca are cum..avand in vedere ca e un/o nesimtit/a :|

Anonim spunea...

Aaa dar mai stii faza noastra?Cand tot asa prin februarie te suna ala sau aia si am zis eu sa te inveselesc putin asa ca am pus numarul tau pe ascuns si te-am sunat sa vorbim=)) iar tu credeai ca tot respectivul de suna de era numarul asa=)))

Irina - Andreea spunea...

^Praji: daa, normal ca mai stiu :> si cu ce ton revoltat ti-am raspuns =))

Essences spunea...

esti suparata, nu gluma :))

Irina - Andreea spunea...

^Inka: pai da, m-au enervat rau fazele astea doua :-j

Anonim spunea...

Ai tu alte lucruri mai importante pe care sa te axezi sau pt.care sa te stresezi,ti-am mai spus eu tie,NU MERITA.Oricum,prostii tot asa raman,indiferent cate mesaje subtile le-ai transmite tu.:*

Irina - Andreea spunea...

^Ella: asa e, dar ma stii cum sunt - prea impulsiva uneori. macar ma mai descarc si eu ;))

Essences spunea...

eh, lasa..ca iti revii tu :D

Essences spunea...

@ella - ai dreptate

 
Filme Online Seriale Online