miercuri, 8 aprilie 2009

Leapsă cu auto-invitaţie

Pentru că de vreo două zile, tot vreau şi eu cu disperare o leapşă şi nu s-a oferit nimeni să-mi paseze una, m-am decis să-mi caut singură. Aşa că am scris pe Google şi am luat-o pe prima care mi-a apărut la căutări. Este vorba despre câteva întrebări interesante, de pe blogul Călimara cu Cerneală. O dau mai departe tuturor celor care sunt în pană de idei pentru posturi sau cărora chiar le era dor să rezolve una, aşa cum îmi era şi mie.

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
Calitatea de a vişa, şi totuşi de a rămâne cu picioarele pe pământ atunci când este nevoie.

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
Inevitabil, Twilight... I know...guilty pleasure :P

3. Ce ai desenat ultima oară (pe hârtie, nu în paint)?
Fluturi...am o "obsesie" pentru ei. Cum alţii desenează inimioare sau steluţe, eu umplu pagini întregi de fluturi :)

4. De câte ori ai spus "te urăsc până acum?
Cred că niciodată. Dar poate uneori am gândit-o, însă m-am abţinut, pentru că ştiam că lucrurile spuse la nervi pot răni ireversibil.

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
Bella Swan (OME OMG, again Twilight!)

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Destul de bine de obicei, dar trebuie să recunosc că sunt momente în care nu sunt mândră de cum am reacţionat în anumite situaţii şi probabil dacă nu ar fi fost vorba de mine, aş fi luat măsuri.

7. Dacă ar fi să scrii o carte... ce titlu ar avea?
"Sângele nu minte" - sau mai bine, un volum de poezii intitulat "Amalgam".

8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
Hmm, aici e uşor, însă cum sunt multe de zis, o să încerc să fac un rezumat. :D Logic că o să vorbesc despre sistăr a mea: Alecsa. Teoretic, ne cunoaştem de pe net de câţiva ani, însă am redescoperit-o de anul trecut, chiar înainte de începerea şcolii. La început vorbeam mai mult de blog şi chestii de astea, dar apoi ne-am apropiat tot mai mult şi acum e una din cele mai bune prietene ale mele, deşi nu ne-am văzut faţă în faţă niciodată. Dar asta chiar nu contează.

Ce pot să va zic eu de ea? Că e o veritabilă Prăjitură cu Pătrunjel? Adică dulce şi amară în acelaşi timp? Că e zuză, nebună şi unicat? Că e multi-talentată şi o buburuzofilă? ;;) Aa, şi să nu uităm de faptul că într-o zi, când va ajunge vedetă, eu o să fiu prima care va cumpăra bilet şi o să fiu în culise să o încurajez. Şi că o încheiere, sper să ne întâlnim cât mai curând, poate chiar în vacanţa de Paşte, să pot să îi zic personal cât de mult o iubeeee >: D<

P.S.: Dear sis, să nu roşeşti când o să citeşti răspunsul la întrebarea asta, că ştii că aşa este :>

9. Continuă propoziţia: Azi, încă adormit(ă), m-am trezit visând la...
vacanţă. De fapt, la asta visez mereu în timpul şcolii. :D

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi plac aceste raspunsuri.Ce se intampla,a trecut vremea lepselor cumva?Oricum,asta e interesanta.:*:*:*

Irina - Andreea spunea...

^Ella: cred ca au intrat putin intr-un con de umbra :-? sper ca nu a apus de tot, pentru ca mie chiar imi plac. si ma bucur ca ti-au placut si raspunsurile :)

Anonim spunea...

Vai sis deci stii ca m-ai topit cu raspunsul ala:x

Irina - Andreea spunea...

^Praji: ma bucur mult ca ti-a placut si ti-am mai inveselit ziua :x

Eugen Ion spunea...

Ha ha, te-amprins!
Sunt mai mult de 3 cuvinte!!!

Essences spunea...

noua nu ne-o dai? :(

Irina - Andreea spunea...

^Eugen Ion: recunosc ca ai dreptate :"> dar nu ma puteam rezuma la atat cand vine vorba de prietenii mei :D

^Inka: uite ce am scris la inceput: "O dau mai departe tuturor celor care sunt în pană de idei pentru posturi sau cărora chiar le era dor să rezolve una, aşa cum îmi era şi mie."

deci esti invitata mea :D

 
Filme Online Seriale Online