miercuri, 29 aprilie 2009

Între aspiraţie si realitate

Azi am dat ultima teză la romană din liceu. Dacă ar trebui să am vreun regret, mărturisesc că nu îl am chiar deloc. Dar cine ştie, poate o să fiu de altă părere când o să predau şi ultima foaie...

Într-un fel, e ciudat cum se termină totul acum. Ţin minte că prin clasa a V-a deja mă gândeam cum va fi când o să termin liceul şi în ce an o să se întâmple asta. Eram extrem de curioasă de cum o să arăt eu la 18 ani şi ce fel de persoană o să fiu. Însă acum, dacă e să dau puţin timpul înapoi, chiar nu reuşesc să-mi amintesc cum mă imaginam, deci nu pot face o comparaţie între aspiraţiile mele de elev de gimnaziu şi realitatea de aproape-absolventă. Dar prefer să mă opresc aici, asta până nu mă contrazic în legătură cu lipsa părerilor de rău; oricum ar fi inutile.

P.S.: Azi am gătit singurică. :D Nu e cine ştie ce, dar cred că e totuşi un progres.

5 comentarii:

Essences spunea...

Ce ai gatit? :D

Anonim spunea...

Sis,si eu ma simt "nostalgica",o sa dau ultima teza la matematica =)) hai cu muzica si beuturaaa!=))

Irina - Andreea spunea...

^Inka: spaghetti cu carne :D (nu e mare lucru, dar e un inceput cred :P)

^Praji: daaa, te cred, fix asa ma simteam si eu acum 4 ani :x

Cristina Cirstea spunea...

sincer,cand am dat ultima teza la romana din generala simteam un gol imens in stomac dupa care am inceput sa plang....e ciudat cand se termina totul,cand tot ce ai avut pana la un moment dat dispare....e ciudat sa simti acel gol in suflet si saiti dai seama ca se cuibareste in tine emotia despartirii...finale poate,insa trebuie sa fi tare...orice inceput are un sfarsit,orice sfarsit e un nou inceput.succes la bac irina si sper sa ai parte de multe reusite in viata.

Irina - Andreea spunea...

^Cristina: multumesc mult! :D

 
Filme Online Seriale Online