vineri, 10 aprilie 2009

Vacanţă

Deşi e vacanţă în mod oficial şi de azi ar fi trebuit să postez mai mult, s-a întâmplat tocmai contrariul. Nu din lipsă de iniţiativă sau din prea multă lene (deşi recunosc că şi din asta am destulă), ci pentru că nu prea am fost în preajma pc-ului şi probabil că şi mâine se va întâmpla cam la fel.

Şi dacă tot veni vorba de plecat, vă anunţ de pe acum că mă aşteaptă săptămâna viitoare o mini-excursie la Slanic Moldova, pe care mi-am dorit-o atât de mult, încât nici acum parcă nu-mi vine să cred că în sfârşit voi pleca. :x Cred că de mâine deja încep să mă gândesc la bagaje - un alt lucru pe care ador să-l fac, din motive mai mult sau mai puţin cunoscute.

Vă urez vacanţă plăcută (celor care aveţi acum) şi un weekend frumos tuturor! Rămâneţi prin preajmă pentru noutăţi :)

9 comentarii:

Anonim spunea...

Dar la Bucuresti cand vii sistar?:> >:D<

Irina - Andreea spunea...

nu stiu sis, sper sa fie cat de curand :X

Essences spunea...

sper sa va distrati la Slanic si sa va bucurati de moment. Iti urez Paste Fericit de pe acum...
:-*

Irina - Andreea spunea...

^Inka: sunt sigura ca asa va fi :) mersi, dar sa stii ca mai intru pana de Paste :*

Doryna spunea...

Distractie placuta la Slanic!

Mihaela Chelaru spunea...

Vacanta placuta Irina, sa profiti la maxim de zilele libere! :) Si asteptam vesti despre excursia aia, ne-ai facut atat de curiosi, si tu, si Adi :).

Anonim spunea...

Ce bine ca ai vacanta!Sper sa te relaxezi,sa o petreci exact asa cum vrei si meriti!Si dupa cum vezi,asteptam vesti despre mini-vacanta de la Slanic.:*:*:*

Irina - Andreea spunea...

^Doryna: mersi mult :D

^Mihaela: asa voi face :)

^Ella: da, si eu vreau asta 8-> o sa reven cu vesti, promit :D aa, si poze :P

Anonim spunea...

RE: Da,normal :)

 
Filme Online Seriale Online