luni, 1 septembrie 2008

La beci

Privesc cu tristete data care apare deasupra titlului... nu-mi vine sa cred ca e deja 1 septembrie, ca oficial e toamna... cred ca imi va lua ceva timp pana sa ma obisnuiesc cu ideea asta, poate scoala ma va ajuta cumva :))

Ieri a fost o zi destul de plina, m-am tot invartit prin oras, apoi la beci... mai intai cu mama, apoi cu Jully. Ador locul ala, cred ca e singurul care imi place din tot orasul asta. Mi-a facut bine intalnirea asta, de fapt la amandoua ne-a prins bine sa ne mai descarcam si sa uitam de probleme. Am depanat amintiri din copilarie, mai ales din generala, m-am amuzat citind oracolul din clasa a 8-a, cat de copil puteam fi... Nu ca acum as fi cu mult mai matura, dar oricum, se cunoste cum au trecut anii peste mine. L-am completat din nou aseara si am constatat ca unele lucruri nu s-au schimbat si, cine stie, poate nu se vor schimba niciodata. Dar asta ramane de vazut...

1 comentarii:

Anonim spunea...

multe amintiri ma leaga de beciul ala ... de fapt nu foarte multe ;) . Doar cateva. Te sfatuiesc sa urmaresti rasaritul intr'o dimineata.

 
Filme Online Seriale Online