joi, 16 aprilie 2009

Dacă aş fi avut un Volvo...

Nu ştiu dacă am mai spus până acum "cu voce tare" - adică prin intermediul blogului - cât de mult urăsc eu mijloacele de transport în comun. Şi nu mă refer la tramvaie sau cele care facilitează deplasarea în oraşele mari, ci la microbuzele care parcurg distanţele dintre oraşe. Nu vreau să credeţi cumva că sunt obişnuită mereu să am la dispoziţie maşina personală (care oricum lipseşte) sau că sunt prea "alintată" să fac mofturi, dar efectiv m-am săturat de condiţiile oribile pe care trebuie să le suport de fiecare dată când trebuie să apelez la asemenea mijloc de trasnport. Şi o să vă dau şi un exemplu.

Ieri, după cum am mai zis, am fost în vizită la verişoara mea, la Vaslui. Ceea ce presupune un drum de - atenţie - numai o oră. 60 de minute nenorocite, în care bateria telefonului meu a avut proastă inspiraţie să mă lase baltă. Ce-i drept, la dus, am avut o companie foarte "plăcută": o doamnă în vârstă, pe care evident nu o cunoşteam, a avut grijă să îşi povestească toată viaţă dumneaei. Şi, cum era de aşteptat, m-a găsit tocmai pe mine drept martor. Am ascultat în tăcere, cu gândurile departe, aprobând-o din când în când. Deşi până la final am ajuns la concluzia că a fost mai bine aşa, decât să stau şi să aştept să treacă timpul, am rămas totuşi cu o nelămurire. Cum se poate să îţi zici chiar toată povestea vieţii în faţa unui străin? A, să nu mă înţelegeţi greşit; şi eu sunt pentru comunicare / socializare sau cum vreţi să îi mai ziceţi, dar e o diferenţă între asta şi "a da tot afară din casă". În fine, la urmă mă aşteptăm chiar să îmi ceară numărul de telefon să ne continuăm monologul dialogul.

Însă dacă e să revin de unde am plecat, trebuie să menţionez drumul de întoarcere. Cum telefonul meu şi-a făcut de cap, lăsându-mă fără posibilitatea de a asculta o muzică decentă, a trebuit să ascult pe parcursul intregei călătorii vocile ascuţite şi vulgare ale unor ţărani domni, probabil navetişti. Acum simt nevoia să reiau partea cu "să nu mă înţelegeţi greşit". Nu am nimic cu nimeni, însă ceea ce făceau ei era peste limita admisă. Discutau pe un ton mai mult decât supărător absolut orice tâmpenie le trecea prin capul gol, râdeau la orice glumă idioată şi tot aşa. Şi să nu credeţi că eu am fost singura deranjată: însuşi şoferul le-a atras atenţia, dar, aşa cum era de aşteptat, nici nu l-au băgat în seamă. Pot să zic cu mâna pe inimă că am fost uşurată când am văzut că au coborât cu 200 de metri în faţa mea, lăsând liniştea să se aştearnă pentru mai puţin de un minut. Însă toată aventura a avut o urmare aşteptată: o teribilă durere de cap, care m-a ţinut în pat vreo două ore după ce am ajuns acasă.


Dacă aş fi avut un Volvo, toate astea nu s-ar mai fi întâmplat! =))

17 comentarii:

Anonim spunea...

Da,si eu vreau un Volvo :x dar presimt ca ma aleg cu o macheta

Irina - Andreea spunea...

^Praji: ei lasa ca vei avea tu intr-o zi si Volvo, si pe Ed :>:X

Anonim spunea...

Volvo da,Ed nu =)) :P si iar o sa ma faci pianista batuta

Irina - Andreea spunea...

oare cum de ma cunosti atat de bine? :> ai dobandit si tu puteri? =))

Anonim spunea...

desigur:>

Irina - Andreea spunea...

e clar atunci :D

Essences spunea...

cred ca ai vrut sa zici "monolog", nu "monodialog" :)

Essences spunea...

ah, iar in legatura cu femeia in varsta.. ce sa faca si ea :D
incerca sa faca si ea conversatie, ca sa treaca timpul.

Jully spunea...

si eu vreau un Volvo de ziua mea:))... pe Ed vi-l las voua:P

Irina - Andreea spunea...

^Inka: mersi de corectie, am taiat gresit :"> si da, eu sunt de-acord cu socializarea, precum am zis si in post, dar chiar sa iti povestesti viata cu amanunte unui strain? :D

^Jully: vai, cata generozitate :D multumim :P

Andra spunea...

Hmm..acela cred ca este volvo s60, nu ? :) tatal meu are asa. vreti sa facem o tura ? :D dar din pacate distanta ne omoara..

Vick spunea...

Ladies! Calm down and form in straight line :)) Masina ca masina, dar cu vampirul e putin mai dificil :D
Irina, microbuzele au avantaje si dezavantaje, cele din urma fiind mai multe. Poti oricand sa optezi pentru calatoriile cu trenul. Macar ai ceva mai mult spatiu de miscare

Irina - Andreea spunea...

^Andra: da, este :D mi-ar placea mult :( mersi oricum pt. propunere :D

^Vick: vampirul e chiar o problema :)) cat despre tren, imi place mult mai mult, dar pe distante asa de scurte e cam aiurea. mai bine sa fiu mereu pregatita cu bateriile incarcate la telefon / mp3.

Cristina spunea...

pfff.....Volvo.....cine nu si-ar dori unul :X
dar foarte dragut post-ul :))

Irina - Andreea spunea...

^Cristina: asa e :D

Mihaella Gheorghiu spunea...

Unele persoane nu au cu cine comunica sau au in jur persoane barfitoare.Asa ca e mai bine sa-si expuna intamplarile sisau frustrarile unui strain.Asa probabilitatea ca cineva cunoscut sa afle este mai mica.

Irina - Andreea spunea...

^Mihaella: interesanta explicatia ta si cred ca destul de adevarata. din punctul asta de vedere, ma bucur ca cel putin am putut sa ascult :D

 
Filme Online Seriale Online