luni, 27 aprilie 2009

Atenţie: se "prăjitureşte"!

Ehe, păi cum să nu-ţi vină idei de făcut bunătăţi, când ai lângă tine o Prăjitură cu Pătrunjel? ;;) Am zărit încă de ieri pe blogul ei o reţetă ce îmi făcea cu ochiul, preluată de la Laura, aşa că am zis să o încerc şi eu, promiţând desigur să nu dau foc la nimic. =)) Şi - minune sau nu - chiar mi-a ieşit. :D Nu mai postez reţeta, pentru că o găsiţi foarte bine explicată acolo, dar o să mă laud o să vă arăt rezultatul final:



P.S.: Sper că nu v-am făcut prea mare poftă; oricum, în 10 minute e gata toată treaba, iar ingredientele cred că le are cam oricine în casă mereu.

P.P.S: Mama mi-a dat palpitaţii când mi-a zis că nu prea mai este zahăr, deoarece credea că îmi trebuie o cantitate mai mare. M-am liniştit când am văzut că mi-ar ajuns să fac vreo 20 de prăjiturele. :)

13 comentarii:

Jully spunea...

=p~..arata f bn.. deci te astept si pe la mn cu o prajiturica (daca se poate cu aia cu patrunjel:)))...daca nu ma multumescu cu asta :p

Anonim spunea...

Asa sis:> stiu ca sunt o muza =))

Irina - Andreea spunea...

^Jully: aia cu patrunjel e editie limitata, numai una :> si tare ma tem ca e deja data :-"

^Praji: da, normal :x muza mea :>

Jully spunea...

poi nu k p aia cu patrunjel nu vroiam sa o mananc....doar sa o admir... makr catea zile:))

Irina - Andreea spunea...

^Jully: aa, asa poate o sa ti-o aduc :D sa o admir si eu vreau ;))

Anonim spunea...

Hmmmm...mi-ai faut pofta.Clatite,prajituri...incet,incet devii experta.:*

Essences spunea...

wow, deci arata super delicioasa! chestia e ca mie mi s-a stricat microwave-ul :(

Irina - Andreea spunea...

^Ella: hmm, experta e cam mult spus :"> dar invat si zic eu ca progresez :D

^Inka: asta e rau :( dar poate gasesti unul "de imprumut" :D

Vick spunea...

Grupul barbatilor varza in bucatarie saluta prajituresele! Stii ca ar fi frumos sa si gustam din ele, nu?

Irina - Andreea spunea...

^Vick: hai ca ai fost tare :) chiar mi-as dori sa va pot da cate o prajiturica, macar asa, virtual :D

Essences spunea...

Am sa incerc..totusi, cred ca o sa-mi cumpar unul, cu prima ocazie :))
ca trebuie :D

Laura spunea...

Bine te-am gasit, Irina! :)
Felicitari pentru "cupola" dulce :P
Ti-a iesit minunat!!!
...la cat mai multe reusite de acest gen!

Irina - Andreea spunea...

^Inka: da, e foarte util :D

^Laura: Bine ai venit! :) Am apelat la forma asta pentru ca nu aveam la indemana o cana ;))

 
Filme Online Seriale Online