sâmbătă, 4 aprilie 2009

Sex and the City revine pe marile ecrane!

În caz că vă era dor de Carrie Bradshaw şi prietenele ei, am veşti bune: povestea merge mai departe! După succesul obţinut de serialul Sex and the City (94 de episoade) şi primul lungmetraj cu acelaşi nume (2007), producătorii continuă cele patru destine care au făcut istorie!


Lungmetrajul "Sex and the City 2", inspirat de serialul american de succes cu acelaşi nume, va fi lansat în cinematografe în data de 28 mai 2010, au anunţat producătorii, studiourile de film Warner Bros. şi New Line, informează Variety.

Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon şi Kristin Davis revin pe marele ecran în continuarea poveştii de succes regizate de Michael Patrick King, cel care este, de altfel, şi scenaristul peliculei. Producătorii executivi vor fi John Melfi şi Jessica Parker, împreună cu Patrick King, aceeaşi echipă de la primul film "Sex and the City" (2008).

O sursă apropiată producătorilor a declarat, citată de ContactMusic, faptul că scene-cheie ale celui de-al doilea lungmetraj vor fi filmate la Londra - potrivit scenariului, personajul interpretat de Sarah Jessica Parker, Carrie Bradshaw, se va muta în capitală Angliei, după ce soţul său, Big (Chris Noth), este nevoit să se angajeze aici. Sursa a declarat: "Sequel-ul va include scene-cheie cu Carrie Bradshaw şi soţul ei, Big, în Londra; posibil să fie filmate iarna această, timp de şase săptămâni.".

În noul film, Bradshaw va avea de-a face cu infidelitatea soţului său. Aceeaşi sursă a adăugat: "Călătoria lui Carrie la Londra nu este una fericită - singurătatea soţului ei îl determină pe acesta să o înşele, ceea ce va duce la nenumărate alte probleme emoţionale.".

Prima adaptare pentru marele ecran a îndrăgitului serial a fost un adevărat succes la box office-ul internaţional, având încasări totale de peste 400 de milioane de dolari.
Sursa

8 comentarii:

Anonim spunea...

De abia asteeept:x

Irina - Andreea spunea...

^Praji: si eu la fel :X chiar imi era dor :>

Essences spunea...

da... stiuuuu :D

Mihaela Chelaru spunea...

Nu m-am uitat la serial, dar filmul chiar mi-a placut :) Astept vara sa iau toate sezoanele :P

Cristina spunea...

nici eu nu am vizionat decat ultimele doua episoade la inceput,dupa care mi-a atras atentia.ma bucur ca povestea va continua si de data asta nu am sa ratez niciun ep

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela, Cristina: chiar vi-l recomand sa-l vedeti integral. e foarte dragut :)

Mihaela Chelaru spunea...

gata gata nu trebuie sa ne convingi...incerc sa ma tin tare departeee de seriale in perioada asta..doar ti-am zis :)

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela : gata, nu mai zic nimic :)) :">

 
Filme Online Seriale Online