marți, 7 aprilie 2009

Oboseală


Gata! Chiar nu mai am chef de nimic...
M-am săturat să vorbesc frumos când îmi vine să urlu,
m-am săturat să port mască în faţa voastră,
căci astfel aş fi arătată cu degetul.
M-am săturat să fiu nervoasă şi stresată pentru toate mărunţişurile,
nu mai vreau să mai aud aceleaşi replici obosite
şi aceleaşi reproşuri necontenite.
Oare chiar nu va mai plictisiţi odată?
Sunt cu defecte şi o ştiu bine, dar am şi calităţi ce nu vin mereu de la sine.
Dar sunt eu! şi asta e tot ce ar trebui să conteze...Asta dacă i-ar păsa cuiva!
Dar nu interesează pe nimeni;
Toţi îmi zic: "Nu e treaba ta!"
Aşa că m-am decis să evadez...
o să plec în lume, o să merg în marea-nvolburata, să mă umplu de spume.
Şi vă promit că n-o să mai enervez pe nimeni cu prezenţa mea,
nici măcar un cap nu va fi ameţit de existenţa grea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea,ce ai patit?Sa stii ca sunt persoane carora le pasa si te accepta asa cum esti tu,cu defecte si calitati.De ceilalti nici nu ar trebui sa-ti pese,pe bune.Calmeaza-te caci nu merita sa-ti consumi nici un strop de energie pt.cine nu merita!:* Ai grija de u!:*

Irina - Andreea spunea...

^Ella: au fost mai multe faze :| problema e ca persoanele la care ma refer sunt cele care ar trebui sa fie alaturi de mine. mai vorbim pe mess :):*

Vick spunea...

Sa evadezi...? Nu, mie mi se pare mai mult ca vrei sa fugi. E o diferenta.
Nu fugi. Urla, tipa, sparge, fa scandal! Nu te mai ascunde, ca vb. ellei: nu merita!

Irina - Andreea spunea...

^Vick: ce bine ar fi sa fie asa de usor...dar mai am vreo 2 luni in care chiar sunt cu mainile legate :|

 
Filme Online Seriale Online