luni, 27 aprilie 2009

Poezie pentru prietenie


Tocmai am primit într-un comentariu pe hi5de la Nastea o pozie foarte frumoasă, scrisă de dj_mind, pe care îmi permit să o postez şi eu pe blog, în speranţa că veţi face şi voi pe cineva fericit astăzi, aşa cum m-a făcut pe mine :)


Lasă-mă te rog să-ţi colorez sufletul cu aceste randuri...
Lasă-mă te rog să îţi arăt că prietenia noastră nu e formată doar din nişte gânduri!...
Ceea ce spun nu sunt doar vorbe aruncate-n vânt,...
Lasă-mă te rog să te port cu mine în suflet şi în gând!
Aş vrea să înţelegi că aş putea fi
La fel de bun(a) ca roua dimineţii
Care îţi face ochiii tot mai strălucitori
Şi mă îndeamnă să îi privesc iar până-n zori!
Tu pentru mine eşti că universul...
Care îmi cântă peste lume duios versul...
În care eu ar trebui să îţi zambesc...
Şi să-ţi promit că într-o zi tot voi reuşi să te uimesc!
De ce aş face acest lucru?!
Poate pentru că nu aş vrea să îmi închizi iar drumul...
Spre sufletul tău... în abis...
O să-ţi şoptesc tot mai departe-n vis!
În acea pată mare de negru, care se vede...
Aş vrea să fiu stropul de culoare
Aş vrea să îţi aduc toată bucuria care îmi sare în cale...
Aş vrea să-ntind mâna... să îmi ajungă până-n zare
Să îţi ating sufletul , să îţi arăt cât e de mare!
Aş vrea... un loc acolo să îmi dai şi mie...
Să-ţi dovedesc ce mult aş vrea să fie...
Şi pentru mine... tu, acea sclipire vie...
De pe cerul deasupra-ţi tot mai întunecat?!
Aş vrea să înţelegi că m-am schimbat!...
În urmă trecutul aş vrea să-l fi lasat...
Aş vrea să-ţi dau din sufletul meu fericirea...
Să înţelegi că ceea ce face nemurirea...
Este chiar zâmbetul ce îţi aduce doar iubirea!
Aş vrea în sufletul tău mii de ani să tot privesc
Acel ceva...ce te aduce dintr-un tărâm ceresc...
Tu eşti...divinitatea mea...şi tot în vis am să-ţi soptesc...
Pentru că eşti prietena mea...aş vrea să-ţi mulţumesc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Wow sis :x e superba:x:x >:d<

Jully spunea...

e superba poezia:x si sa stii k ma simt=)) >:D<:*

Irina - Andreea spunea...

chiar ca e super :X

^Jully: foarte bine, asa si trebuie! :)

Essences spunea...

Cat de frumoase sunt versurile.. :X

dyanna spunea...

Foarte frumoasa..

dj_mind spunea...

buna Irina eu sunt dj_mind...
am primit si eu dupa cateva luni comentariul de la tine de pe site-ul acela cu poezii.t2i :))
ma bucur ca ti-a placut poezia;)) dak mai vrei sa citesti alte chestii made by me ...da o tura pe blogul meu
...app frumos blog ai b-) imi place stilul :bd

 
Filme Online Seriale Online