vineri, 24 aprilie 2009

Cea mai bună metodă de a te trezi

Sunt convinsă că în goana nebună de a prinde timpul (de-o mână sau măcar de-un picior), cu toţii aţi încercat diverse metode de trezire. Şi am o vagă impresie că aproape toată lumea e oarecum terorizată de trezitul la ore ce ar trebui interzise prin lege (de exemplu 6:30, la mine). Bineînţeles că şi eu mă încadrez la categoria celor care ar prefera orice altceva decât să audă soneria telefonului urlând ca turbată exact atunci când e somnul mai dulce.

Dar astăzi am descoperit o nouă metodă: se ia una bucată mamă neatentă, care îşi pune alarma să sune mai devreme decât ar trebui şi care vine în camera ta val-vârtej, zicând pe un ton de-a dreptul îngrijorat: "Dar nu te duci la prima oră?" [istorie]. Bineînţeles că eu, înca somnoroasă, nu am procesat că telefonul meu nu sunase, deci nu avea cum să fie mai mult de 6 şi ceva. După ce a plecat mama din cameră, m-am uitat la telefon şi era exact 6:01, dar am crezut că a luat-o razna de tot şi am deschis repede televizorul, unde surpriză - am văzut că era ora 8:01. Am schimbat repede canalul şi spre liniştea mea, mi-am dat seama că din cauza oboselii şi a stresului, văzusem greşit ora şi era abia 6:01. =)) Deci, telefonul meu n-a înnebunit...şi nici eu. :D Şi totuşi, a fost prima dată după mult timp când m-am dat şi eu jos din pat în mai puţin de două minute. :P

6 comentarii:

Anonim spunea...

Esti harnica sis :> pe mine m-a trezit ionela azi la 8:45 =))

Irina - Andreea spunea...

^Praji: eu o bateam :-" =))

Anonim spunea...

Crezi ca a scapat nepedepsita?=))

Irina - Andreea spunea...

oare de ce nu ma mir? =))

Essences spunea...

vai, si mie mi se intampla de multe ori sa vad ora gresita :))

Irina - Andreea spunea...

^Inka: la mine a fost prima data, dar m-am cam speriat, recunosc ;))

 
Filme Online Seriale Online