vineri, 3 aprilie 2009

Fuga e ruşinoasă, dar e sănătoasă!

Nu ştiu cine o fi zis prima dată vorba asta, dar s-a dovedit a fi adevărată. Deşi nu sunt adepta fugii în faţa pericolelor sau a situaţiilor puţin plăcute şi e departe de mine lipsa de responsabilitate, azi am avut parte de o întâmplare comică şi destul de drăguţă, unde am aplicat pentru prima dată acest principiu. Şi să vă povestesc despre ce e vorba.

Contextul - Ora de geografie; elevi de serviciu: Irina (subsemnata, normal) şi Andreea (colega de bancă);
Sarcina - Aducerea hărţii de lângă cancelarie şi, bineînţeles, returnarea în acelaşi loc;
Problema - Harta nu se strângea ca lumea;

Rezolvarea?

Hmm, păi e uşor:

A: - Cole, hai să o mai strângem o data :-s
I: - Hai. Tu ţine-o şi eu rulez.

Şi când asta se dovedeşte inutilă de două ori, pentru că harta aia pur şi simplu avea alergie la mâinile noatre, vine şi replica memorabilă:

A: - Las-o aşa şi fugi! =))

Bineînţeles că am aşezat-o cum am putut şi ne-am făcut nevăzute, însă nu ne mai puteam opri din râs. Noroc că ne-am întâlnit cu proful de isto şi ne-am înghiţit automat zâmbetele. Apropo de asta, azi am dat lucrare la istorie şi nu ştiu cam ce varză de Bruxelles am făcut. Dar în fond, cui îi mai pasă acum de asta?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca eu nu trebuie sa mut harta prin scoala =))

Irina - Andreea spunea...

^Praji: atata noroc =))

Mihaela Chelaru spunea...

Daaaa, faina de tot experienta! Cat imi doresc sa mai fiu in liceu! oppss,stai ca eu termin si facultatea :D:D:D.

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela: cred ca la un moment dat in fiecare dintre noi se trezeste si o parte nostalgica. de fapt, eu chiar ma bucur ca mai am totusi inca doua luni de liceu, pentru ca stiu ca-mi va fi foarte dor, in ciuda "conflictelor" cu colegii.

 
Filme Online Seriale Online