joi, 15 ianuarie 2009

Zodie noua

Se pare ca s-a intors lumea cu susul in jos de tot din cauza descoperirii unei noi zodii. Mai multe detalii gasiti aici. Cert e ca eu sunt acum zodia cea noua, Ophiuchus, lucru care mi se pare pe cat de straniu, pe atat de bine fondat, intrucat niciodata nu ma regaseam in caracteristicile Sagetatorului. Voi ce zodie sunteti (acum)?

Capricorn: 20 ianuarie - 16 februarie

Varsator: 16 februarie - 11 martie

Pesti: 11 martie - 18 aprilie

Berbec: 18 aprilie - 13 mai

Taur: 13 mai - 21 iunie

Gemeni: 21 iunie - 20 iulie

Rac: 20 iulie - 10 august

Leu: 10 august - 16 septembrie

Fecioara: 16 septembrie - 30 octombrie

Balanta: 30 octombrie - 23 noiembrie

Scorpion: 23 noiembrie - 29 noiembrie

Ophiuchus: 29 noiembrie - 17 decembrie

Sagetator: 17 decembrie - 20 ianuarie.

8 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

si deci imi zice si mie cineva ce sunt acuma...varsator..sau pesti/??
hmmm

Irina - Andreea spunea...

eu zic ca tot Pesti :-? parca suna mai bine ;))

Mihaela Chelaru spunea...

:) Inca ma simt un Scorpion veritabil. Imi sta tare bine asa.

Irina - Andreea spunea...

cred ca e mai important ce simti tu ca esti :-? eu nu prea ma mai simt Sagetator, pt k niciodata nu mi s-a potrivit :(

Anonim spunea...

Eu am ramas in zodia leului :)

Irina - Andreea spunea...

inseamna ca esti norocoasa ;))

Essences spunea...

Sunt aberatii. Eu am vorbit cu un astrolog, iar aceste zvonuri..sunt inventate de un ziarist. Sunt mii si mii de constelatii, asta ar insemna sa fie mii si mii de zodii? Nicidecum. Ziaristii descopera anual Ophiuchus, asa cum OTV rezolva zilnic cazul Elodia.Niste prosti.

Irina - Andreea spunea...

mai bn ar fi sa nu fie adevarat ;))

 
Filme Online Seriale Online