marți, 27 ianuarie 2009

Bucati de suflet

Mereu m-au fascinat si am crezut ca au o semnificatie aparte... De multe ori, cand eram mica, ma intindeam si ii priveam, incercand sa gasesc in ei tot felul de forme. Acum, imi place sa cred ca sunt bucati din sufletul cerului... Si pentru ca mi-e dor de zilele de vara cand ii puteam privi in voie, mi-am amintit ca am un folder plin de nori frumosi, care abia asteapta sa se "afirme". Sper sa va placa si voua si sa va aduca in suflet putina vara :)















9 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Intr-adevar, mi-ai facut pofta de vara! Iubesc cerul de vara, norii de vara..imi creeaza o stare de bine uimitoare si numai cat ii privesc, ma simt libera!!! Multumesc dragalasa mica pentru poze!! :)

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela: si mie imi era dor si m-am gandit si la voi cand am pus pozele aici :) nu ai pentru ce-mi multumi >:D<

Sergiu Butnarasu spunea...

Mi se pare mie sau fotografia a patra are forma de inimioara? :P

Irina - Andreea spunea...

^Ciolitto: da, chair are :) bun venit pe blog :D

Sergiu Butnarasu spunea...

Bine te-am gasit :P ...

Georgiana spunea...

absolut SUPERBE !!!!!! :) in special rasarit/apus ce era... superb!

Irina - Andreea spunea...

^IlluzoricDream: mersi si ma bucur mult ca ti-au placut. ala era un rasarit, surprins pe la ora 7 :)

Essences spunea...

Cat de superba este poza cu curcubeul..

Irina - Andreea spunea...

^Inka: l-am prins exact la timp :)

 
Filme Online Seriale Online