duminică, 4 ianuarie 2009

Inceputul e greu...

Orice inceput e greu, dar cand schimbi anul parca e si mai dificil decat de obicei; sau cel putin asa e pentru mine. Si faptul ca maine incepe din nou scoala nu ma ajuta cu nimic. Cand ma obisnuisem si eu mai bine cu trezitul tarziu si cu programul atat de liber, trebuie sa o iau de la capat cu alarma care imi ucide visele si cu invatatul atat de stresant la istorie. Asta ca sa nu mai amintesc ca Bac-ul e din ce in ce mai aproape si mai sunt si pe acolo numai vreo 5 materii dragute care ma asteapta :)

Dar sa nu disper...asta e esentialul. Sa imi mentin calmul si speranta ca totul va fi bine pana la capat si ca voi lasa in urma toate grijile scolare, concentrandu-ma mai mult pe partea frumoasa a (sfarsitului) vietii de licean. Desi vacanta asta nu a fost tocmai una foarte linistita pentru mine, din punct de vedere emotional, m-am incarcat totusi cu o multime de amintiri placute, ce ma vor insoti pentru cel putin trei saptamani, sper eu, adica exact atat cat mai e pana la urmatoarele zile de relaxare. Can't wait!

2 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Irina, probabil ca ai auzit asta de la foarte foarte multe persoane, dar nu ezit sa ti-o spun si eu: bacul e mic copil pe langa toata nebunia care se petrece la facultate. Dar e bine sa traiesti intens fiecare clipa, stresul pt bac sa te motiveze sa iei note mari si sa iesi cu fata curata din aceasta etapa a vietii care se va inchina unei alteia in cateva luni.
Cand vei ajunge si pe la noi (ca tot am discutat mai devreme) vei zambi cnad vei privi in perspectiva si-ti vei da seama ca tot ce am spus e cat se poate de adevarat.
Cat despre trezitul de dimineata, de parca nu stii, cine se trezesc de dimineata, departe ajunge :).

Irina - Andreea spunea...

stiu ca asa o sa mi se para, dar prefer sa constat singura asta dupa ce va trece, exact cum ai spus si tu, cu scopul de a ma motiva :) iar in legatura cu trezitul, asa o fi, dar tot am o groaza numai cat aud de ora 6 :))

 
Filme Online Seriale Online