miercuri, 14 ianuarie 2009

11 lucruri despre mine

Am primit o noua leapsa de la Adrian, asadar trebuie sa va spun 11 lucruri despre mine. Pe unele poate le stiti, altele nu...dar mai bine sa trec la treaba ;))

1.ador marea 8-> pentru mine nu e nimic mai frumos decat o plimbare pe nisip si apa care iti invaluie corpul din toate partile 8->
2.imi place sa aberez vorbesc vrute si nevrute cu prietenii mei cei mai buni si cred ca ma iubesc tare mult pentru asta :))
3.in tinerete, am fost blonda :">
4.nu ma despart asa de usor de camera foto, fie ca e vorba de poze facute cu ocazii speciale sau sedinte foto 'artistice' :P
5.iubesc animalele, mai ales pisicile si caii :X
6.sunt alergica la piper :-s
7.detest sa ma trezesc devreme, dar cinci zile pe saptamana sunt nevoita sa ma scol la 6 (:|
8.mi-e frica rau de tot de insecte de orice fel si de spatii inchise :-ss
9.sunt o persoana ambitioasa si fooartee incapatanata (Serje stie ;)))
10.visul meu e ca intr-o buna zi sa calatoresc prin toata lumea
11.cand eram mica, vroiam sa fiu designer pentru hainele papusilor Barbie =))


Cam astea mi-au trecut acum prin minte...insa chestii despre mine mai sunt multe de aflat :P daca aveti intrebari, le astept ;))

Leapsa merge mai departe la Alecsa si Jully.

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune in 2009 si mai departe!

Irina - Andreea spunea...

\multumesc, la fel!

 
Filme Online Seriale Online