miercuri, 28 ianuarie 2009

Anormalitate

Mda...Zi ploioasa, cenusie, bacoviana chiar. Plictiseala...ca la ea acasa; sau mai bine zic ca la ea la scoala ;)) Ultimele cateva zile ale semestrului trec mai greu parca decat saptamanile cu teza.

M-am plictisit sa stau la scoala si sa ma uit in gol, sa aud ecouri din castile colegilor mei mult iubiti, date la maxim... Cei care au binevoit sa vina la scoala, normal. Pentru ca, in caz ca nu ati aflat, clasa a XII-a a devenit optionala, la fel si prezenta la ore. Cine nu se poate trezi la 7 sau doar nu are chef, nu mai vine si gata. Asta pentru ca are cine motiva 32897546 de absente, are cine sa ii "informeze" despre ce s-a mai intamplat si, nu in ultimul rand, se gasesc destui fraieri colegi binevoitori care sa fie suficient de atenti incat sa raporteze la ce obiect au luat absent.

Va zic cu toata sinceritatea debordanta din ultima vreme, ca m-am saturat sa mai vad toate astea si sa nu pot face nimic. Multi ar zice: "Fii si tu ca ei si nu comenta atat." Dar pentru ce sa fac asa? Pentru ce sa ma schimb eu, ca sa ma adaptez la nedreptatile atat de caracteristice vremeurilor in care traim? Da, sunt eu flexibila cand vine vorba de anumite lucruri, dar la asta chiar nu pot inchide ochii. M-am saturat de ipocrizie, de anormalitate, de toate lucrurile aberante care ma inconjoara. Da, stiu ca postul asta va deranja pe multi, dar chiar nu imi pasa. Stiu cat de mult o sa ma "iubiti" dupa asta, dar trebuia sa imi zic si eu off-ul. Si cui chiar nu ii convine, stiti voi povestea cu X-ul din dreapta sus ;)

9 comentarii:

Essences spunea...

Stai linistita, ca mai ai un pic si scapi de ei! Iar in legatura cu anormalitatea, ei rad de tine ca esti altfel si tu razi ca ei sunt toti la fel!
Nu stiu daca treci prin acelasi sentiment pe care l-am avut si eu in liceu, dar iti garantez ca nu se merita sa te adaptezi. Fii tu insati, gandeste liber, spune-ti parerea despre oricine,daca ai ceva sa-i spui personal. Parerea mea. :-)

Irina - Andreea spunea...

^Inka: da, uneori e vorba de acelasi sentiment...acum incerc pe cat posibil sa le spun in fata, dar uneori chiar nu ai ce face si trebuie sa mai suporti si chestii care te dezgusta.dar asta e, mai e putin si e gata :D

Essences spunea...

O sa treci si peste asta! Chestia e sa nu mai dai si pe la facultate de altii. ;-)

Irina - Andreea spunea...

sper sa nu...si oricum, la fac. e alta treaba :D

Georgiana spunea...

hmmmmm...tare imi suna cunoscuta experienta asta..ideea e ca nu-i putem schimba pe frai...pardon colegi. si NU, nu-ti propun nici sa te adaptezi la ce vor/sunt/conteaza/comporta ei...


fii tu si intr-un final vei descoperi ca e tare bine!in modul asta ai langa tn...pe cei care te iubesc exact asa cum esti!

zile faine si...mai senine!

Anonim spunea...

Mai ai un pic si gata ;)

paula spunea...

nu ma gandeam ca vrei asa de tare sa scapi de noi :)

Jully spunea...

mda.. si eu trec prin asta...
De multe ori le-am spus in fata ce cred despre ei, iar asta a iscat certuri mari intre noi... Momentan e ok... dar cateodata tot ma simt in plus... Oricum mai sunt cativa ca mine...

Irina - Andreea spunea...

^IlluzoricDream: cam pe principiul asta functionez si eu: Cine ma place asa cum sunt, foarte bine, cine nu, si mai bine :) si tie un weekend frumos :)

^Diana: asa e, timpul trece foarte repede...dar din pacate o sa pierd si partea buna a liceului :(

^Paula: :)

^Jully: eu nu ma cert, nu ar avea rost ;))

 
Filme Online Seriale Online