duminică, 4 ianuarie 2009

Leapsa cu semne

Conversand cu Sergiu pe mess, mi-a venit ideea unei noi lepse: alegeti 5 semne preferate de mess si comentati-le, dand exemple de situatii cand le folositi. Dau leapsa Alecsei, lui Jully, lui Dorys si lui Sergiu, daca are timp de ea :))


Inainte de a-mi dezvalui preferatele, o sa plec de la premisa ca mai toate semnele sunt dragute si potrivite rolului pentru care au fost create, cu mici exceptii, desigur. Fiind o mare amatoare de aceste mici fete animate, mi-a venit destul de greu sa aleg cateva, insa...Asadar, lista mea:


Image and video hosting by TinyPic - Mereu mi-a placut foarte mult, tocmai poate din cauza faptului ca adesea ma trezesc visand cu ochii deschisi. Nu e un semn pe care il folosesc cu toata lumea, in fond nu oricine imi poate cunoaste cele mai mari vise si dorinte...

Image and video hosting by TinyPic - Emoticon-ul asta chiar transmite ceea ce se presupune, adica multa caldura si o imbratisare sincera. Nu l-am folosit niciodata numai ca sa fie, ci mereu din suflet, cu prietenii mei cei mai buni. Si pentru unii, el a fost singura imbratisare pe care le-am putut-o oferi...

Image and video hosting by TinyPic - Fiind fata, m-au incantat imediat genele lui lungi, care contribuie cu succes la indeplinirea oricarei rugaminti. Il folosesc atunci cand vreau sa obtin ceva si stiu sigur ca acea persoana va opune rezistenta. Si, de cele mai multe ori, chiar ma ajuta...

Image and video hosting by TinyPic - In cazul lui, chiar nu as putea spune de ce imi place. Nu prea se potriveste cu mine, eu nu sunt atat de mandra si orgolioasa cum pare el, si totusi imi place si il folosesc destul de des. Mai ales cu Alecsa, stie ea de ce Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic - Asa rusinos cum e, asta imi place mult de tot si il folosesc cat de des am ocazia. Mai ales atunci cand sunt laudata sau cand am comis-o.



Sper ca v-am lamurit cat de cat cum sta treaba la mine cu semnele astea si sa nu ziceti "Ce te-a apucat?". am vrut si eu o pauza de la posturile prea serioase si indelung gandite. Daca tot se termina vacanta, macar sa profit si eu, nu? Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

As incerca acest emoticon ":x", stii tu fetisoara aia dragalasa si cu o inimioara, inca o folosesc la sfarsitul discutiei cu cel drag sufletului meu, desi avem o experienta in noi, ne manifestam sentimentele virtuale cu ajutorul ei:).

Irina - Andreea spunea...

intr-adevar, e un semn frumos, mai ales cand chiar simti ceea ce transmite :)

 
Filme Online Seriale Online