luni, 19 ianuarie 2009

It's time for changes...

A trecut ceva timp de cand simteam ca va veni vremea sa schimb ceva in viata mea. M-am incapatanat sa cred pana in ultima clipa, sa ma agat cu toata puterea de fiecare vis pe care il aveam si sa sper (inutil) ca timpul va rezolva unele probleme. Insa, ca orice lucru, si rabdarea mea a durat pana la un punct.

Imi pare rau pentru cei care m-au facut sa imi ating (din nou) limitele, asta pentru ca eu nu trec atat de usor peste punctele delicate, mai ales cand vine vorba de relatii. Si de asemenea imi pare rau ca va trebui sa o iau de la capat, dar orice sfarsit are si beneficiile lui, nu-i asa? Altfel, nu s-ar mai fi terminat atunci ;)) Nu sunt adepta expresiei "Orice sfarsit e un nou inceput", asta pentru ca nu pot sa imi imaginez ca e atat de usor sa inchei un capitol din viata si sa incepi o alta pagina sau poate chiar un alt volum...dar in fine, o sa vad eu. Si cum nu imi sta in caracter sa regret, o sa aplic mai bine principiul Maktub; pe mine cel putin, ma ajuta sa trec peste momentele mai putin placute si sa le dau o explicatie celor frumoase.

Si totusi...Life goes on...Be strong and never look back!

6 comentarii:

Jully spunea...

Fii tare... si inca ceva.. stii foarte bine... prietenii iti vor fi intotdeauna aproape >:D<

Irina - Andreea spunea...

stiu >:D<

Gabryelle spunea...

Ce sens are sa te uiti inapoi cand viitorul e inainte? Curaj si multa incredere in tine! Nimic nu e imposibil! ;)

Irina - Andreea spunea...

asa e, Gaby...dar uneori e greu sa iei decizia asta...ms pt incurajari :)

Essences spunea...

La mine e cam opusul...Cand cred ca totul s-a terminat, de fapt..atunci a inceput!
Cand se termina..incepe. E ciudat.

Irina - Andreea spunea...

^foarte ciudat :-?

 
Filme Online Seriale Online