vineri, 23 ianuarie 2009

L-)

Pentru ultima oara, m-am convins ca nu m-ai meritat. Am gresit si eu, dar tu ai intrecut orice masura. Sper ca acum esti multumit ca ti-am lasat calea libera sa faci ce vrei cu viata ta. Si mie nu o sa-mi mai pese. De fapt, chiar te rog sa-ti tii succesele, bucuriile si necazurile pentru tine. Sau sa le imparti cu cine vrei tu, e fix problema ta; iti repet, pe mine nu ma mai intereseaza. Si, stii vorba aia:

O atingi pe ea si ma simti pe mine,
te uiti la ea si ma vezi pe pe mine,
ma vezi pe mine si te multumesti cu ea...
1000 ca ea dar nici una ca mine.


Multa fericire va doresc, din partea mea aveti toata indiferenta din lume ;)






P.S.: Scuze cititorilor mei pentru postul asta, dar chiar aveam ceva de zis si nu m-am putut abtine :D Promit ca e ultimul de gen ;))

4 comentarii:

Georgiana spunea...

ahahaha! ce tampit tre sa fi fost sa-ti fi facut asta????

p.s.: e pierderea lui! NU a ta!

Irina - Andreea spunea...

^da, asa e...;)) dar nicio problema, are deja ceva la schimb ;))

Unknown spunea...

Vroiam sa-ti dau un commentariu ... dar nu sunt in masura... atata zic: GG (good game).

Mihaela Chelaru spunea...

Ei, Irina, toate trec in viata, pana si repulsia, dezamagirea pe care ti-o creeaza o persoana se va transforma in indiferenta :). Incearca sa ignori astfel de gesturi si vei vedea cat de bine iti va fi. Trust me!

 
Filme Online Seriale Online