luni, 22 septembrie 2008

Servetele mov

Interesant titlu, nu? :)) Asa ma gandeam si eu. Si apreciati va rog ca scriu acum pe blog, in conditiile in care sunt racita, ma doare capul si abia vad tastele. Noroc ca le stiu pe de rost, altfel nu va puteam onora cu prezenta in seara asta. :D

Cred ca astazi a fost totusi prima zi din anul asta scolar cand m-am dus foarte fericita la scoala, in ciuda faptului ca era luni, ca mai urmeaza inca N zile de luni, ca aveam ore aiurea etc. Si totusi, eu eram intr-o stare foarte buna, cum nu am mai fost de mult. Sincer imi era dor sa-i molipsesc pe cei din jur cu buna mea dispozitie si cred ca azi chiar am reusit. Motivul nu-l stiu nici eu sigur, dar ce rost are sa ma mai intreb, atat timp cat a functionat? Nu stiu daca o fi fost din cauza movului in care eram imbracata sau din cauza noului meu telefon, cert este ca a meritat sa racesc. Pentru ca m-am imbracat complet "inadecvat conditiei de elev" [ =)) ] Apropo de asta, o mica paranteza: se pare ca va trebui sa purtam sacou, again. Si eu nu o sa imi fac. Si nu o sa port. [punct]

Si acum ma mut intre pat si birou, intre cana de ceai si Coldrex si nu in ultimul rand, prietenele mele cele mai bune: servetele. Pacat ca nu-s tocmai mov.

2 comentarii:

Alecsa spunea...

lasa pisi ca le vopsim,pt tine orice :*

Irina - Andreea spunea...

buna idee :>

=))

 
Filme Online Seriale Online