miercuri, 17 septembrie 2008

Latina, -ae

Aproape ca nu-mi vine sa cred ce ora 'superba' de latina am avut azi. Nu stiam daca sa folosesc ghilimele sau nu, avand in vedere ca au fost si parti bune, si foarte proaste. Inca de la inceputul orei, am vazut ca profa zambea diabolic (cine face ore cu ea, cunoaste prea bine zambetul acela), in special la mine si la Andreea. Si exact asa cum credeam, a si inceput munca de lamurire cu noi pentru olimpiada. Numai ca a luat-o mai din timp de cat m-as fi asteptat, pentru ca astazi deja ne-a citit programa. Cand am vazut ca a scos o foaie lunga cam de 3 metri, mi-a cazut fata :)) Intrebati-o pe Malina, se pare ca ea a surprins bine momentul :D Ma uitam la Andreea, Andreea se uita neputincioasa la mine si amandoua ne puneam aceeasi intrebare: Chiar trebuie? Si se pare ca raspunsul e DA. In fine, incerc sa vad partea buna a lucrurilor, macar asta ma va ajuta cat de cat pentru Bac.

Si dupa asta, a urmat partea distractiva a orei: un pic de Catullus, cateva Lesbii, unii colegi care nu gaseau poeziile care trebuie si, nu in ultimul rand, constatarea profei: "Irina iubeste! Si s-a vazut..." asta facand referire probabil la cum am citit poezia aceea ;)) Si, d-soara Lovin, daca cititi blogul meu, desi sper sincer ca nu, va confirm raspunsul in totalitate :"> .

Si ar mai fi ceva, legat tot de scoala... m-am hotarat si eu in sfarsit la ce dau ultima proba la Bac. Se pare ca pana la urma revin la vechea mea pasiune: logica :X:X:X Abia astept sa incepem pregatirea, desi nu va fi la fel ca intr-a IX-a, pentru ca profa ca aia nu mai gasesti :(

P.S.: Parca incep sa imi intru cat de cat in ritm cu trezitul dimineata, dar cu conditia sa dorm cand vin vreo 3-4 ore :)) Frumos, nu? :))

0 comentarii:

 
Filme Online Seriale Online