sâmbătă, 20 septembrie 2008

In sfarsit weekend

Ei da, se pare ca a trecut si prima saptamana de scoala :D Mai sunt vreo 17 parca, nu stiu exact...si asta numai in primul semestru. Oricum, ideea e ca ce e mai greu de-abia de-acum vine. Si daca era numai Bac-ul sa zicem ca era cat de cat ok, dar cand ma gandesc si la olimpiada de latina, deja imi vine sa schimb subiectul. In afara de faptul ca ma voi face de ras, nu are ce sa se intample. Doar ca voi avea o experienta in plus in fata unei foi albe, bine sigilate in coltul din dreapta. In fine, mai e timp pana atunci, asa ca mai bine Schhh!(off, reclamele astea mascate :)) )

Weekend-ul asta am butonat telul la greu, imi place foarte mult, desi mereu e loc si de mai bine, nu? ;)) Si, mare minune, mi-am scris in avans tocmai pentru marti. Nici acum nu am inteles de ce am facut-o, poate doar pentru ca era o poezie care imi place sau poate am innebunit de tot :)) In oricare din variante, rezultatul e acelasi: o tema mai putin pentru saptamana care vine, mai mult timp pentru mine.

Ne mai auzim ppl! Si spor la lenevit! :X

0 comentarii:

 
Filme Online Seriale Online