luni, 8 septembrie 2008

Cultura (not!)

Nu ma puteam hotari la un titlu potrivit pentru postul asta si nu garantez ca cel ales e tocmai cel mai bun, dar in fine, sa trec la subiect.

Sambata dimineata. Piata. Eu in trecere prin piata. Cu matusa-mea, nu va speriati ca eram singura, ca atunci chiar ca ar fi fost o premiera :"> Multa lume, printre care doua "domnisoare", care ar fi mers perfect aici. Amandoua imbracate chiar "ca de piata" :)) In fine, peste asta as fi trecut cu vederea, ca m-am obisnuit sa vad specimene pitzi peste tot. Dar de neiertat a fost ca una din "dive" a facut marea greseala sa deschida gura si sa spuna urmatoarea propozitie, daca o putem numi asa :

Este si la CipVal jaluzele.

Prima data am crezut ca nu am auzit eu o bine, o intreb pe matusa, dar nu, auzisem perfect. Eu inteleg ca unii au cam chiulit de la lectiile de gramatica sau poate pur si simplu nu le pasa, dar cel putin sa vorbeasca in gand cu asemenea dezacorduri. Deci, draga domnisoara, (pacat ca nu intra ea pe bloguri, banuiesc ca e prea ocupata cu haifaiv-ul, sa incarce inca vreo suta de poze identice cu ea si cu `bithu sau cu alte specimene ca ea) numai creierul tau nu este, ca jaluzele sigur gasesti, si la CipVal si la altii, trebuie numai sa le cauti ;))



P.S.: Daca unii cititori au ceva de comentat la adresa acestui articol, gen "Bine ca esti tu desteapta" sau altceva asemanator, va multumesc ca ati intrat si ca mi-ati crescut traficul, puteti pleca la fel de frumos cum ati venit. Si da, poate nu sunt eu desteapta, dar cel putin vorbesc corect :D

Nu stiu de ce simteam nevoia sa scriu P.S.-ul asta... Poate pentru ca m-am obisnuit cu persoane de genul.

1 comentarii:

paula spunea...

nu te reprezinta postarea...nu asa scrii tu..

 
Filme Online Seriale Online