miercuri, 10 septembrie 2008

"Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii"

Cam de o saptamana, tot citesc prin ziare, aud la televizor si pe internet vorbindu-se despre sfarsitul lumii pe data de 10 septembrie, in urma unui experiment de mare amploare desfasurat la Geneva. Pana azi, nu am avut nicio reactie in legatura cu asta, imi era greu sa cred in asa ceva, pentru ca in fond, asta nu ar fi prima alarma falsa de genul. Imi amintesc si acum de zvonurile vehiculate in jurul anului 2000, cand nu s-a intamplat nimic sau tot felul de supozitii ale unor asa-zisi clar-vazatori etc. Din totdeauna, asta a fost un subiect controversat, dar cred ca nu vom afla niciodata cand se va intampla, decat atunci cand vom trai pe pielea noastra.

Oricum, azi dimineata am intrat putin in panica, ma gandeam ca daca totusi e adevarat? Si mi-ar fi parut rau sa fie, pentru ca mai am multe, foarte muuuuuulte lucruri de facut in viata asta :D
Si, ca sa fiu sigura ca totusi imi traiesc frumos "ultima zi", am iesit in oras cu "fetele mele": Andreea si Mada. Trebuia sa fim mai multe colege, dar in fine, a fost foarte bine si asa, mai ales ca nu ne mai vazusem de atata timp. Am stat la povesti, apoi la un suc, ne-am mai intalnit si cu o colega pe care nu o mai vazusem de cand s-a terminat scoala... Dar ce m-a surprins la ziua de azi a fost sirul de coincidente.

Plecand cam in graba de acasa, am uitat complet sa imi iau bani la mine. O sun eu pe matusa sa trec pe la ea sa imi dea, ma intalnesc cu fetele si... surpriza: Anca ne face cinste :D Deci nu as fi avut nevoie de bani. Apoi, ne mai invartim noi prin oras si exact cand trebuia sa ma despart de fete, ma intalnesc cu alta colega care mergea in drumul meu. Nu stiu daca au fost simple coincidente, daca au vreo legatura cu "sfarsitul lumii" sau ceva asemanator, dar mi-au placut. Asa sfarsit de lume sa tot ai, nu? :D

Si totusi, inca mai sunt cateva ore...

0 comentarii:

 
Filme Online Seriale Online