joi, 4 septembrie 2008

10 Things I Hate About You

Nu, n-o sa vorbesc despre filmul cu acelasi nume, (pe care apropo, l-am vazut si mi-a lasat o impresie buna) ci despre cateva din lucrurile care imi plac sau nu... Asta tot din lipsa de inspiratie pentru ceva mai bun :"> Deci, sa incepem! :D Numai ca eu voi folosi doar 5, mi se pare putin cam mult sa insir cate 10 din fiecare ;))

(Mda, se pare ca inca sunt dependenta de semnele de mess, dar sper sa scap curand si de asta, ca nu mi se pare ca se potriveste cu blogul, cel putin cu al meu nu)


5 lucruri care imi plac: [am zis lucruri, nu si persoane!]
  • rasaritul la mare (ceva mai frumos de atat nu cred ca exista);
  • sa ma trezeasca cineva drag (cum am patit in dimineata in care m-a trezit Diogo);
  • sa-mi beau cafeaua afara, in vacantele de vara;
  • sa primesc cadouri fara ocazie;
  • sa ma plimb prin ploaie. (numai sa fie de vara, ca altfel.. :)) )

5 lucruri pe care le detest:

  • minciuna;
  • prefacatoria;
  • insectele;
  • manelele;
  • unghiile scurte.

(ca sa fiu sincera, aici as mai avea nevoie de inca cateva bulinute, dar am promis ca voi scrie numai cate 5 din fiecare, deci... sa continuam!)

5 lucruri (si nu numai) de care sunt dependenta: (in afara de cele strict necesare supravietuirii)

  • persoanele dragi (nu are rost sa le enumar, se stiu ele);
  • aparatul foto (n-o fi el ultimul model, dar ma leaga multe amintiri frumoase de el);
  • internetul (si sigur nu pentru hi5, cine ma cunoaste, stie la ce ma refer) ;
  • muzica (ce ar fi viata fara ea?);
  • visele mele (Daca poti visa, inseamna ca poti realiza acel vis. - Walt Disney)

5 lucruri pe care mi-ar placea sa le am:

  • o plaja numai a mea, cateva valuri si soarele care sa rasara zi de zi pentru mine...
  • inca un neuron in dungi, al meu se simte prea singur;
  • o rochie in stilul Pe aripile vantului (anii 1860).

(am zis deja 5, chiar daca mai comprimat... Less is more, isn't it?)

Cam atat deocamdata, dar cred o sa mai fac liste din astea, nu e asa de usor pe cat am crezut eu... In sensul ca la unele categorii, chiar am stat bine sa ma gandesc, pentru a face cele mai potrivite alegeri.

0 comentarii:

 
Filme Online Seriale Online