vineri, 5 septembrie 2008

3 luni ...


Atat mai e pana la ziua mea... Exact 3 luni sau, daca e sa fiu mai exacta, 90 de zile, 9 0re, 19 minute si 9 secunde... cam stranie insiruirea asta de 9, dar m-am cam obisnuit cu misterele din numerele care imi "bantuie" viata. (o sa mai vorbesc despre asta intr-un post viitor.) Si pentru ca totul sa fie si mai interesant, va mai spun si ca din decembrie voi fi majora.

Ei bine, asta cred ca e ceva la care cu totii visam la un moment dat, nu imi imaginez sa existe vreo persoana care sa nu-si fi spus macar o data in viata: "De-as fi major/a..." . Si, asa cum era de asteptat, si eu ma numar printre ele. Abia astept sa pot canta melodia de la Vama (Veche sau nu, mie tot imi place ;x) , sa petrec cu prietenii mei cei mai apropiati si sa plec la munte. Si inca ceva... Sa pot raspunde oricui ma intreaba "De ce faci aia si nu cealalta? etc." : Sunt majora si fac ce vreau eu! (era sa zic si vaccinata :"> )

Nici eu nu stiu de ce m-am trezit vorbind tocmai acum despre majoratul meu, pana la care mai sunt asa de multe zile, care mai mult ca sigur ca vor fi pline de stres si de batai de cap, in fond urmeaza clasa a XII-a... si recunosc, mi-e cam frica de asta, dar stiu ca va fi bine... Nimeni n-a murit si nu voi fi eu prima, nu va dau satisfactia asta :P.

Si ca o mica paranteza de incheiere, azi a fost prima data pe vacanta asta cand am uitat ce va incepe peste fix 10 zile. Dovada o vedeti mai jos, in discutia cu my BF and my cole :))


Iryna: cole da unde se poate
Iryna: luam o carte nu?
Iryna: :D
Iryna: :/
Iryna: adik p la romana :-@
Iryna: sau alte d astea:-j
BeStuLuTzZzZ: pai da cole unde nu ne trebe luam doar una
BeStuLuTzZzZ: da nu la romana cred k adik iti dai seama dam amandoua doar

Iryna: d fapt da
BeStuLuTzZzZ: la ce nu dam bac cred k merge una
Iryna: am uitat d bac
Iryna: : /
Iryna: =))
Iryna: 8-}
Iryna: am uitat k suntem a 12-a
Iryna: :((
Iryna: :/:/: /
Iryna: iti vine sa crezi?:D
Iryna: :">
BeStuLuTzZzZ: bv cole
BeStuLuTzZzZ: :)))
BeStuLuTzZzZ: vezi sa nu uiti la vara
BeStuLuTzZzZ: =)))
BeStuLuTzZzZ: sa te duci
Iryna: hai cole
Iryna: =))
Iryna: nu mai zi
Iryna: k am uitat eu o data de o teza
Iryna: 8-}
Iryna: =))
BeStuLuTzZzZ: :))
Iryna: deci nu face a rau:-w
BeStuLuTzZzZ: lasa cole k dak incepem scl nu ai sa mai ai cum sa uiti
 
Filme Online Seriale Online