vineri, 5 septembrie 2008

O vineri seara "perfecta"

Ei bine, de asta am avut parte azi... si cine stie, poate surprizele vor continua pana ajung in pat : In jurul orei 19:00, toate erau bune si frumoase: facusem un slideshow pentru matusa, vorbeam cu Gee pe mess, ajutam pe cienva cu niste poze pentru hi5, intr-un cuvant, ma faceam si eu utila si ma simteam bine :D

Dar toata nebunia a inceput de la faptul ca am gresit ceva la slideshow, si perfectionista din fire cum sunt, m-am apucat sa fac totul de la inceput. Si eu detest sa fac asta, sa o iau de la zero, dar ce nu fac eu ca sa fie toata lumea multumita? :D In fine, imi repar greseala, intra Iuby pe mess, vorbim dupa o zi de munca in care abia am avut timp de un Te iubesc! (in fond, nici nu trebuie mai mult, nu?).

Totul OK pana cand ma duc si eu, ca tot omul, la dus, lasand-o pe matusa la calculator. Cand sa intru in cabina de dus, vad bestia: un paianjen negru si paros, fix de aia de care imi plac asa de mult, de i-as creste in casa. (vezi sa nu!!) Primul impuls a fost sa tip, adevarul e ca imi e foarte frica de creaturile de genul... O chem pe matusa sa ma ajute cu el... nimic! O rog frumos sa vina... tot nimic! Si asta dupa ce am facut pentru ea... In fine, se ridica bunica din pat, omoara lighioana periculoasa, astfel imi pot incepe si eu linistita dusul. Dar inainte de a trece la balsam, simt ceva suspect. Opresc apa si da, era ce crezusem eu: o unghie putin rupta... Imi continui cu greu dusul, ies, urc scarile, nerabdatoare sa-mi reiau conversatia... Matusa nu se dadea dusa, asa ca merg si mananc ceva. Ma intorc, se gandeste ca de fapt slide-ul nu e complet, ca parca ar trebui facut din nou (pentru a treia oara, va reamintesc!). Zic ca e OK, ca o sa il refac etc.

Dar nu se incheie aici povestea frumoasa, nici pe departe. Cand in sfarsit ma asez la calculator, vad apelul inchis, se pare ca cineva nu a mai putut astepta. Si da, am inteles de ce, am intarziat peste jumatate de ora, ceea ce detest, dar nu e vina mea. Ca sa nu mai zic ca maine ii va suna alarma la 5...

Si asa am ramas vorbind singura, vineri seara, 5 septembrie, ora... Hey, macar de v-ar pasa... Dar nu ma obosesc, oricate as face si oricat de frumos m-as purta, ce primesc in schimb? Indiferenta. Multumesc si pentru asta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Oh,nasol.
Nu faceam slide-ul ala de 3ori nici daca ma rugau Keanu Reeves si Olivier Martinez in cor! ;))
Eh,glumesc si eu..poate te inveselesti putin :)
Se mai intampla sa nu fie totul perfect..dar remember: "Daca primul lucru pe care l-ai facut dimineata e sa mananci o broasca raioasa cruda,nimic rau nu ti se poate intampla in restul zilei"(citat aproximativ)
>:D<

Irina - Andreea spunea...

tare citatul asta, m-a binedispus pe loc :))

 
Filme Online Seriale Online