sâmbătă, 21 martie 2009

Clătitele - making of

Ce te faci când iubitul tău îţi spune că vrea clătite? Ai două variante: ori îl crezi pe cuvânt şi, că o bună gospodină, te apuci imediat de lucru, ori aştepţi o săptămână să înveţi să le faci şi apoi, cu toată seriozitatea posibilă, te pui pe treabă. La mine a funcţionat varianta B. :P Şi uite aşa, m-am riscat să o dau în bară foc la bucătărie şi mi-am luat frumuşel ingredientele necesare şi bunica aferentă lângă mine, care mai că şi-a făcut cruce când a auzit că vreau să învăţ în sfârşit ceva prin bucătărie.

Am făcut eu compoziţia pe acolo, am amestecat totul cu mixerul, dar de când am pus prima cantitate de aluat în tigaie, am început să-i explic bunicii că eu vreau cu orice preţ să arunc prima clătită, să văd dacă o pot prinde. Degeaba încerca să mă lămurească că o să o scap, eu eram tot mai încăpăţânată. Aparent renunţasem la idee, dar la ultima clătită, am preluat iniţiativă şi am aruncat. Verdict: crimă! (not) Spre surprinderea mea (şi mai ales a bunicii), chiar am prins-o şi nici nu s-a rupt. ;;) În concluzie, nu am făcut doar un desert, ci am şi experimentat legile fizicii.

Acum nu mă pot pronunţa dacă a ieşit ceva bun, dar ceea ce ştiu sigur e că era comestibil. Oricum, pentru mai multe detalii, întrebaţi-l pe iubi şi vedeţi poza.



P.S.: Totuşi se pare că n-o să mor de foame la facultate. =)) Atâta noroc! :D

19 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo sistar:> o iei pe urmele mele:> mama ce n-as fi dat sa gust si eu o clatitaaaa...n-am mai mancat de anul trecut =P~

Irina - Andreea spunea...

^Praji: lasa sis, ca iti fac si tie una speciala, cu dedicatie :*

Anonim spunea...

si o pui in plic :x

Irina - Andreea spunea...

^Praji: sau poate iti aduc personal una :X

Anonim spunea...

can't wait:X atunci iti fac si eu praji cu pătru :>

Irina - Andreea spunea...

nici nu mai scriu numele, ca se vede ca vb numai noi 2 pe aici =))

daca va fi la fel de buna ca tine, e clara treaba :>

Anonim spunea...

Si de ce oare se nimereste sa vad asta chiar cand imi este foame sau pofta? :|

Mihaela Chelaru spunea...

Hai ca arata bine :) bravo! Eu inca am noroc de el ca-mi face clatite :D. Dar voi invata si eu!

Irina - Andreea spunea...

^Ciolitto: cam asa se intampla ;)) dar poate iti faci si tu :)

^Mihaela: norocoaso :) dar oricum nu e atat de greu :D

Doryna spunea...

uh ce bine arata=p~!!Barvo,Irina!Te pricepi:D :)

Vick spunea...

Intr-adevar arata f. bine. Acum bune, nebune... atata timp cat barbatul inca traineste: felicitari :))

Etrapar spunea...

Ce nu face o fata pentru un baiat...

Essences spunea...

par delicioase :D

poze spunea...

^Doryna: eh, incerc si eu :)

^Vick: traieste, si inca cum... ;))

^Sonia: pentru barbatul iubit

^Inka: sper ca asa au si fost :P

Cassy's Blog spunea...

Bravo , sper ca a fost gustos :D

Anonim spunea...

arata bn in poza :))

Irina - Andreea spunea...

^Adrian: numai in poza? =))

Tony spunea...

clatite :D mi-a facut si mie iubita :X:X:X

Irina - Andreea spunea...

^Tony: foarte frumos din partea ei :>

 
Filme Online Seriale Online