vineri, 19 februarie 2010

Soarele este verde şi iarba străluceşte

Acum un sfert de oră vroiam să mă apuc de scris un post calm, ba chiar cu o poză foarte amuzantă la final, însă după ce am văzut în sfârşit orarul pe semestrul al II-lea, trebuie să funcţionez pe principiul:

Calmează-te, ştii bine că putea fi mult mai rău! Soarele este verde şi iarba străluceşte, nu-i aşa? :D

Deci pe bune, orar mai tâmpit ca ăsta nu am văzut! Singurul lucru pentru care m-am rugat a fost să nu am luni ore de la 8, pentru că pur şi simplu urăsc să mă trezesc luni de dimineaţă. Şi ia ghiciţi ce am primit? Ore de la 8 lunea, miercurea şi joia chiar, ca să învăţ să mă trezesc la 6:30 probabil. Nu mai zic că vineri am până la 18, adică na, dacă am vreun gând să plec acasă să pot aştepta cu bucurie până sâmbătă dimineaţă :> Cireaşa de pe tort însă e că unele grupe au curs de engleză, noi avem seminar, că doar suntem grupa 1, trebuie să avem neapărat moţ.

Gata, mă opresc aici cu revolta că oricum nu prea mă ajută cu nimic. Totuşi o să postez şi poza, dacă tot am găsit-o în timp ce făceam curat. Opera mea într-o zi de leneveală prin cămin: omul - portocală, indecent după cum se poate observa. :))

13 comentarii:

Anonim spunea...

vai sis omul portocala e viril=)))))

paula spunea...

orarul asta e provizoriu,e doar ca sa stim la ce cursuri mergem in primele zile..
Deci,o sa straluceasca si soarele :))

Irina - Andreea spunea...

^paula: pe primul semestru, la mine nu s-a modificat nimic. dar poate acum da :D

Blindius spunea...

Niciodată,ever-ever,orarul afişat de secretară la avizier,nu o să fie pe placul studenţilor.

Adrian Manolache spunea...

stii tu ca : "cine se scoala de dimineata departe ajunge" ;))

C.I. spunea...

In ce camin stai domnisoara ? :)

Irina - Andreea spunea...

^Blindius: cel de pe primul semestru chiar imi convenea :D

^C.I: in C3, in Targusor Copou :P

C.I. spunea...

Poate dam ochi in ochi candva .
Esti la Feaa ?

C.I. spunea...

Fain . Si eu am avut o intentie la psiho dar am crezut ca la Feaa e mai frumos . Si m-am cam inselat . Mda .
Dar parca totusi ne-am vazut odata , cumva la magazin tu mi-ai spus "Buna" iar eu nu ti-am spus nimic incercand sa-mi dau seama cine esti?:)) 99 % sanse sa ma insel .

STAR spunea...

Belea :))

Gârby spunea...

@adrian manolache cine se scoala de dimineata doarme putin in viata, eu asa stiam :P

glumesc, oricum omul de portocala e meta-cool

Fata cu Cafea spunea...

ahahaha :))))) bună poza. Eu aveam un om banană :)))) aia da indecenţă!

Anonim spunea...

Gândeşte.te ce naşpa ar fi lumea dacă soarele n.ar fi verde şi iarba n.ar străluci :>

 
Filme Online Seriale Online