vineri, 26 februarie 2010

Eu şi blogul meu

Exact înainte de a închide blogger.com, am văzut că am un articol nefinalizat care îmi amintea că am o leapşă restantă de la Cora, în care trebuie să vă vorbesc despre mine şi blogul meu. Leapşa merge mai departe la Alecsa, Adrian Manolache, Inka şi Gârby :D


Cât din viaţa personală expui scriind un blog?

Înainte expuneam destul de mult, poate chiar întreceam uneori măsura, dar acum din lipsă de timp, am mai strâns puţin cureaua. Problema e că chiar nu mă pot abţine când am ceva de zis, sunt deschisă faţă în faţă şi cam aceleaşi chestii le fac şi pe blog.

Cu ce îţi dăunează blogul?

Nu cu multe chestii, însă uneori anumite persoane află nişte detalii suplimentare despre mine, dar nici nu am cum să îmi cenzurez postările numai pentru că ei să nu citească ceea ce oricum ar afla poate din altă parte. În ceea ce priveşte timpul, niciodată nu a fost o problemă; când aveam idei, postam, când eram prea ocupată nu intram deloc.

Cu ce te ajută blogul?

Să îmi amintesc anumite întâmplări din decursul timpului, pe care poate altfel le-aş uita, să cunosc oamenii noi, să schimb impresii, să fiu mai organizată în gândire şi, nu în ultimul rând, într-o vreme îmi dezvolta mult creativitatea.

Ce reacţii permiţi?

Orice părere, pozitivă sau negativă, atât timp cât nu este vulgară. Adică nu văd rostul în a aproba un comentariu care mă jigneşte fără motiv. De asemenea, nu suport comentariile anonime negative; dacă tot ai ceva de zis, de ce nu o faci liber? Garantat nu mă supăr! :D

Care ţi-e rutina de blogger?

Intru pe blogger.com, aprob comentarii şi dau un răspuns dacă e cazul, scriu posturile mai întâi aici pe blog, apoi intru pe site-ul diacritice, citesc blogurile din blogroll şi mai las şi câte un comentariu.

4 comentarii:

Culian spunea...

Pot să-ți mai adaug o întrebare suplimentară la leapșa asta !??
De ce Blog și nu jurnal scris pe un caiet și ascuns sub pat !??

PS: O idee idioată >:D -->> La reacții permise eu aș fi scris: ”reacții chimice cu sau fără degajare de la 11 m”

Irina - Andreea spunea...

^Culian: multumesc de intrebare :D Pai sa stii ca a existat si un jurnal, pana acum cativa ani, dar nu am mai scris pe el de multa vreme, doar cand a fost ceva prea personal pentru a putea fi scris pe blog. si inca un motiv stupid, recunosc, mi-e muuuult mai usor si mai putin lene sa tastez decat sa scriu de mana :">

Fata cu Cafea spunea...

Sunt convinsă că lucrurile cu adevărat intime nu le împărtăşeşti cu noi :). Aşadar ' tu şi cu blgul tău' menţineţi entertainment-ul pe internet :P. Frumos scris, pup

Mihaela Chelaru spunea...

Sper sa mai atunci cate un ochi pe blog din cand in cand..ai scris multe chestii in el si merita sa fii "alaturi" in continuare :).


Apropo, iti doresc o primavara frumoasa!! Cu muulte zile senine!
Si uite ca un martisor, te invit cu mare drag la un concurs si chiar as dori sa participi. Ai mai multe detalii aici: http://www.windowsculicenta.ro/blog/castiga-cu-windowsculicenta-ro/.

O zi faina si insorita sa ai!

 
Filme Online Seriale Online