joi, 11 iunie 2009

Absolventă!

Sper să nu spuneţi că mi-am transformat blogul într-unul plin de fotografii, dar mi se pare normal să le postez, atât timp cât sunt lucruri ce fac parte din viaţa mea. :) Aşa cum spuneam în postul anterior, ieri s-a organizat la noi în liceu pentru prima dată Ziua Absolventului, la primărie. A fost un moment emoţionant, aşa cum era de aşteptat, însă din păcate am constatat cu stupoare răceală şi indiferenţa unora (nu mă refer la clasa noastră). Mi-a plăcut că am ajuns şi noi pe scenă, chiar dacă frumos era să fi fost toţi, măcar acum. Dar în fine, unii poate sunt prea comozi şi aşa vor rămâne. :P În continuare, o să las pozele să vorbească de la sine...Acum cuvintele chiar sunt de prisos.


Filo 2...nimeni nu-i ca noi!

Mândră de toca mea :P

Colegutza mea...ce mă fac eu fără tine? :-<

Nu se putea fără :>

Am fost şi vom ramane mereu NOI...cei 3 muşchetari :D

Noi, fetele :>

A venit şi momentul mult aşteptat...



Nu se putea să nu fac şi acasă nişte poze :)


Florile de la mama :">

Cele 3 generaţii...

Bunica mea >: D<

Poza mea preferată :P



Şi dacă aţi ajuns până aici fără să închideţi fereastra şi să ziceţi "Da' ce, 3 poze nu ajungeau?" (:P), pun ca bonus şi nişte poze de grup de la banchet - abia acum am făcut rost de ele :D

10 comentarii:

Georgiana spunea...

FELICITARI!!!!

Adrian Manolache spunea...

faine pozele...iubi absolventa in sfarsit;) :X:X

Irina - Andreea spunea...

^IlluzoricDream: multumesc! :)

^Adrian: era si timpul, nu? :P

Andreeea spunea...

Ce frumosi eram :X
Si modesti...ca de obicei :))

Irina - Andreea spunea...

^Andreeea: da, pai normal..daca nu noi, atunci cine? :>

Essences spunea...

FOarte frumoase pozele. Felicitari!!!

Irina - Andreea spunea...

^Inka: multumesc, ma bucur ca ti-au placut! :*

Alecsa spunea...

Absolventa meaaaaaa>:D< si eu suuunt:>

Mihaela Chelaru spunea...

Bravo copila scumpa!! :) Sunt momente de neuitat, numai bune de pastra in suflet.
Astept si eu chestia asta cu absolvirea, dar parca nu mai vine :).

Irina - Andreea spunea...

^Alecsa: si tu esti a mea :>

^Mihaela: asa este....multumesc!:*

 
Filme Online Seriale Online