joi, 26 mai 2011

Diverse

N-o să înţeleg niciodată de ce atunci când merg cu microbuzul acasă îmi vine cel mai tare cheful de scris... Poate pentru că m-am gândit ca măcar odată să las căştile telefonului să zacă în poşeta de tip piton şi să ascult mai bine muzica sufletului meu pur şi inocent din mintea mea. Sau poate pentru că nu am la mine momentan nicio agendă pe care să scriu şi sacrific un seminar de Psihologia Vârstelor, pe care am notat doar două cuvinte: seminar introductiv.

Asta pentru că am N cursuri în mapa mea roşie norocoasă (sau nu?). Nu ştiu cum şi când a trecut timpul, dar luni începe sesiunea propriu-zisă, deşi mă simt de parcă aş mai fi avut pe puţin una semestrul ăsta. Portofolii peste portofolii, predate înainte de termen şi totuşi nu poţi fi întotdeauna atent la toate, aşa că iei 9 pentru că nu ai pus 4 capse la nişte amărâte de chestionare, teste, parţiale, alte teste, bonificaţii (nu că aş avea eu vreo una) - o adevărată "salată de legume" din domeniul  viitoarei mele cariere minunate.

Chiar mă gândeam puţin mai devreme la ce-aş fi vrut să fac dacă nu voi fi psiholog şi singura concluzie la care am ajuns este că nu ar fi fost altceva ce să mă fi încântat mai mult (doar dacă ar exista o facultate de visat cu ochii deschişi; la aia sigur aş fi bursieră). Poate că aici nu dau mereu ce e mai bun din mine, dar măcar încerc întotdeauna să-mi urmez ţelurile la care mă gândesc cu mult înainte de a începe măcar activitatea.

De exemplu, acum mă văd cu examenul de licenţă dat şi cu diploma în mână, plecând spre o plajă pustie, unde să fiu doar eu şi ...el, oceanul. Dar până atunci Welcome back to reality!  

 PS: Sper că voi avea răbdarea să transcriu pe blog atunci când ajung acasă.
 
 Update: Da, am transcris după vreo 14 ore şi nu-mi place deloc ce-a ieşit, dar fie; îi voi da totuşi publicare ca să nu mă uite fanii chiar de tot...

10 comentarii:

vioreld spunea...

Buna ziuna Irina .
Ma numesc Viorel , am dat intamplator de blogul tau si imi place foarte mult .
Am si eu un blog cu poezii scrise de mine , adresa blogului este : www.poeziidesprepoezii.blogboard.org si as dori o colaborare . M-am uitat la profilul tau dar nu am gasit adresa de email asa ca sper ca nu te superi daca ti-am scris aici .
La colaborare ma refer adica la publicitatea de bloguri , adica sa ne facem reciproc publicitate la bloguri .
Precizez ca blogul meu este deoacamdata la inceput , abia are 5 zile de la deschidere .
Adresa mea de contact : dragomir.mihai.viorel@gmail.com

eumiealmeu spunea...

să vezi cum e când te apucă dorul de scris într-un loc uitat de lume unde nu există curent electric, iar tu nu ai pix şi caiet, pentru că eşti dependent de tehnologie...
pe vremea când mă înfoiam că nu renunţ la caiet, pentru că mă inspiră mai mult decât tastele... credeam ce spuneam. acum, inspirată de taste... iluminată de ele... mor de plăcerea de-a scrie cu laptopul...
şi el nu poate scrie fără să fie în priză...
mă bucur că am găsit pe cineva căruia îi place să scrie...
spor-t.

fotograf nunta doina spunea...

dragutz!

Anonim spunea...

spune-mi ce visasi:))

Portal spunea...

Un blog frumos

Baldovin spunea...

Psihologii sunt cei mai buni oameni dintre cei ce traiesc in spiritul contemporan. (Calugarii -cei care ii depasesc in bunatate- traiesc in trecut)

Nu trebuie ezitat in fata unei cariere de psiholog chiar daca nu e o meserie foarte banoasa

www.un-rare-momento.ucoz.ro spunea...

buna,te pasioneaza psihologia ? ce domeniu mai exact ?
Succes, ai cateva articole dragutse, pacat k nu stai in Buc.

romaniapitoreasca spunea...

La cat mai multe astfel de articole. Bravo!

Maria spunea...

Imi place acest blog, abia astept sa vad noutati

Serj FaraTitlu spunea...

interesant ce gandesti. Frumos asteptam sa te vedem cu licenta in mana cand vei fi pe oceanul pustiu. Atunci ce ai sa faci cu o bucata de hartie?

 
Filme Online Seriale Online