marți, 25 august 2009

Hey, it's Christmas time!

Nu am băut nimic şi nici nu e o glumă, chiar e Crăciunul! :D ...peste 4 luni, ce-i drept, dar se apropie cu paşi repezi. Vorbeam aseară cu Alecsa şi, profitând de faptul că aveam un web împrumutat la îndemână, i-am arătat diverse chestii de prin noptiera mea, printre care şi o pagină din jurnal pe care scria Merry Christmas. De cum am văzut-o, imediat ne-am gândit că mai e un sfert de an şi o să împodobim din nou bradul şi o să cântăm ascultăm colinde.

E cam ciudat cum se întâmplă ca uneori vara să ne gândim la frig şi zăpadă, iar toată iarna să trăiam cu speranţa relaxării pe o plajă, la 40 de grade la umbră. Cred că până şi cei care trăiesc prezentul cât se poate de intens păţesc asta câteodată, ceea ce e oarecum de înţeles; mereu tânjim într-o mai mică sau mare măsură după ceea ce nu putem avea în acel moment.

Şi apropo de asta, a fost o fază tare săptămâna trecută când eram cu Eva acasă. În timp ce vorbeam, a început să cânte o melodie de Crăciun, dar nici una nu s-a prins de asta decât pe la jumătatea ei şi abia atunci am schimbat-o. Să fie oare Crăciunul mai mult decât o sărbătoare religioasă şi chiar să existe un spirit al lui pe care îl purtăm în noi tot anul?

4 comentarii:

Andreeea spunea...

Eu chiar nu m-as supara daca ar fi acum Craciunul, nu de alta dar niste cadouri nu mi-ar sta in gat ;;).

PS:Cred ca incep sa ma gandesc serios la ce as vrea sa primesc. :-?

Alecsa spunea...

si perechea de catuse din noptiera?a?a?unde ai uitat-o?:-" hai k tre sa stie lumea ce mai invarti =)) si eu te iubesc :X

Irina - Andreea spunea...

^Andreeea: nu stiu cum de nu m-am gandit si eu la cadouri :-"

^Alecsa: m-ai dat de gol sis :">

Bio spunea...

Eu am avzut chiar o promotie din cauza crizei facandu-se promotii acel magazin avea un brad si tot felul de ornamente. Si mie mi se intampla sa primesc calendarul si sa vad cum au trecut 8 luni si aproape vine iarna

 
Filme Online Seriale Online