miercuri, 26 august 2009

26 august.

26 august. Până acum 3 ani, era o dată ca oricare alta, ba poate chiar puţin specială, datorită aniversării unor persoane mai mult sau mai puţin apropiate mie. Însă din 2007, am ajuns să detest din tot sufletul data asta, din cauza unei tragedii la care am fost martoră fără voie. De dimineaţă mă tot chinui să scriu ceva, am intrat pe blog de multe ori, încercând să redau cumva durerea de a pierde un suflet drag, însă cuvintele refuzau să îmi părăsească mintea. Nici acum nu cred că e o experienţă prea reuşită, dar în fond nici nu prea mai contează. Tot ce pot să spun este că nu înţeleg cum se poate ca unii oameni să considere că pierderea unui animal reprezintă nimic sau că dacă suferi pentru asta eşti nebun ori nu ai ocupaţie. Dar aşa cum am fost sfătuită azi de prietenii mei, ar fi bine să mă gândesc doar la momentele frumoase şi să încerc să uit circumstanţele nefericite în care Felix a plecat de lângă mine. Şi totuşi, RIP...

5 comentarii:

Alecsa spunea...

sis...ti-am zis,gandeste-te ca el acum se joaca cu buburuza mea,cu gufy si cu toti ceilalti pe care i-am mai pierdut noi.Sunt intr-o lume mai buna sis:* fi puternica,asa cum am fost si eu si nu uita ca te iubeee mult de tot :*:*:*>:d <

nekta spunea...

dar felix nu a murit.
felix s-a mutat doar pe o stea :)
:*

Irina - Andreea spunea...

^Alecsa: stiu sis >:D<

^Nekta: frumos spus.. :*

cristinacirstea spunea...

si eu am pierdut un pisoias de curand....abia ca mai puteam sa mai vorbesc si am fost la pamant zilele acelea....acum,cred ca important e sa te gandesti asa cum a spus si nekta ca el e acolo sus pe o stea si ca te priveste de sus.poate chiar ca te vegheaza sa nu ti se intample nimic rau.poate face parte si el dintre ingerii tai pazitori.

Ciuchi Ionut spunea...

Misses Irina , aveti o leapsa pe blogul meu iubitor de elefanti fara trompa . Asadar , serviti-va , inchideti ochii si imaginati-va lumea intr-un glob plin de pufarine !

 
Filme Online Seriale Online