vineri, 3 iulie 2009

Gânduri de neuron relaxat

Vouă nu vi s-a întâmplat niciodată ca diverşi cunoscuţi, mai mult sau mai puţin, să se bage în seamă ca musca-n lapte aşa aiurea? Ce plăcere pot avea nişte oameni care nu te cunosc (şi aici nu mă refer la faptul că sunt poate la capătul celălalt al ţării, ci pentru că n-au vorbit de nici 5 ori cu tine) să se amestece în problemele tale personale şi în chestii care chiar nu îi privesc?

Şi e chiar şi mai bine când până şi cei care sunt programaţi biologic să te iubească (Alecsa's quote) îţi demonstrează contrariul. Dar ce mai contează asta? Am terminat cu stresul, cineva mi-a luat inima înapoi şi totul se anunţă a fi promiţător. :D

Mulţumesc pentru grijă, dar mă lăsaţi şi pe mine să mă relaxez?


PS: Nu o să îmi cer scuze pentru tonul acid şi pentru ironii; măcar aici să pot fi eu. Dacă vreo una din persoanele amintite se simte lezată, poate considera ca totul e o fabulaţie a neuronului meu prea relaxat. ;;)

4 comentarii:

Alecsa spunea...

eu te iubesc sis:X:X

Mihaela Chelaru spunea...

Mereu vor exista oameni de genul asta, dar evita-i. E mult mai simplu.

Essences spunea...

Incearca sa-i faci invizibili :)

Irina - Andreea spunea...

^Mihaela & Inka: bune sfaturi ;)

 
Filme Online Seriale Online